محمدمهدی برادران از دعوت رسمی از "کی‌روش" برای افتتاحیه ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 14 September 2017
به گزارش تابناک : محمد مهدی برادران ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی افتتاحیه ورزشگاه امام رضا(ع) میان تیم‌های منتخب مشهد و کربلا اظهار داشت: از عوامل و کادرفنی و بازیکنان 2 باشگاه تشکر می‌کنم که تمام تلاش خود را برای حضور و برگزاری این بازی انجام دادند و دلیل مهم آن ارادت به بارگاه امام رضا (ع) بوده است. در ماه گذشته هواداران سختی بسیاری برای افتتاحیه این ورزشگاه کشیدند.
 
وی افزود: تشکر می‌کنم از رضا عنایتی که دعوت ما را به عنوان کاپیتان تیم منتخب مشهد و به عنوان بازی خداحافظی قبول کرد. نیروهای بسیاری در ورزشگاه با همکاری آستان قدس رضوی و هاشمی جواهری برای برگزاری هر چه بهتر بازی مستقر هستند و همچنین جلسات بسیاری برای رفع مشکلاتی که از سوی شورای تامین عنوان شده بود برگزار و امیدواریم شنبه بدون هر نقصی این بازی انجام شود.
 
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بیشتر از نتیجه، بحث دوستانه بودن این بازی مهم است و از آستان قدس رضوی و هاشمی‌جواهری بابت ایجاد شرایطی برای افتتاح ورزشگاه تشکر می‌کنم. بلیت بازی شنبه فردا در استادیوم ثامن از سوی کانون هواداران باشگاه پدیده به صورت رایگان توزیع خواهد شد و بلیط‌هایی نیز به کانون هواداران سیاه جامگان برای حضور در این ورزشگاه داده شده است.
 
این مسئول در زمینه مهمانان رو افتتاحیه نیز افزود: تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و عوامل هر 2 باشگاه پدیده و سیاه‌جامگان در این بازی حضور دارند و همچنین از کارلوس کی‌روش دعوت کرده‌ایم و امیدواریم در این بازی در ورزشگاه حضور یابد.






منبع : افکار 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار