کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در مناطق مختلف این استان تا روزهای میانی هفته آتی کاهش تدریجی دارد.
کد خبر: ۴۹۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 13 September 2017
به گزارش تابناک : زهرا مبشری روز چهارشنبه افزود: بیشینه دمای امروز هوای مشهد 29 درجه سلسیوس می باشد که نسبت به روز گذشته سه درجه کاهش یافته است.
وی ادامه داد: بیشینه دمای هوای مشهد برای روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته 29 درجه سلسیوس و در روزهای ابتدایی هفته آتی حدود 27 درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای هوای مشهد در شبهای آتی بین 13 و 14 درجه سلسیوس در نوسان است.
وی افزود: فعالیت سامانه جوی بارشی نیز که از عصر دیروز در نیمه شمالی و غربی خراسان رضوی آغاز شده تا پایان وقت امروز ادامه دارد.
مبشری گفت: شب گذشته بارش باران در دو شهر قوچان و نیشابور گزارش شد که بیشترین بارش در قوچان به میزان سه دهم میلیمتر بود. 
وی از افزایش ابرناکی و وزش باد به نسبت شدید تا شدید در خراسان رضوی به ویژه در نیمه جنوبی و شمالی استان طی روزهای آتی نیز خبر داد. 
فریمان با دمای 12 درجه سلسیوس و سرخس با دمای 37 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند. طی این مدت بیشترین شدت وزش باد نیز از شهرستان تایباد با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار