طی حکمی از سوی محمد ‌اذری، سرپرست شهرداری مشهد، مشاور و رییس امور ستاد اربعین و زیارت منصوب شد.
کد خبر: ۴۹۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 13 September 2017
به گزارش تابناک : محمد آذری در جلسه معارفه رییس جدید ستاد اربعین و زیارت اظهار داشت: ما هر چه داریم از امام حسین(ع) است. پس کار در این حوزه باید با عشق ئ علاقه و از صمیم قلب و داوطلبانه باشد.
وی افزود: تحت تاثیر مطالب منتشر شده در فضای مجازی قرار نگیرید چون عزم همه عاشقان امام حسین(ع) خدمتگزاری است و بنا بر این است که بیشتر از مشارکت مردم استفاده شود.
آذری با تاکید بر اینکه همکاران و مدیران متقاضی برای اعزام به این سفر زیارتی مرخصی گرفته و اعزام شوند، عنوان کرد: ما هیچ حق ماموریتی در این راستا به کسی پرداخت نکرده و پرداخت هم نخواهیم کرد.
سرپرست شهرداری مشهد بیان کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها باید بر اساس تکالیف مشخص شده از سوی ستاد اربعین کشوری و وزارت کشور در این موضوع مهم نقش خود را ایفا نمایند.
وی در پایان از زحمات همه مسئولان و دست‌اندرکاران قبلی ستاد اربعین شهرداری به خاطر زحمات و تلاش‌هایشان تشکر و قدرانی کرد.
در ادامه این جلسه، باستان، مشاور و رییس امور ستاد اربعین و زیارت شهرداری مشهد تصریح کرد: کارهای زیارتی منیت بردار نیست. شورای چهارم در گذشته قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته است و شورای پنجم هم رویکرد مثبتی به این موضوع دارد.
وی خاطرنشان کرد: نباید با بالا و پایین شدن یک مصوبه، برگزاری این مراسم و پیاده روی اربعین کم‌رنگ شود.
وی ادامه داد: این کار ادامه دار بوده و مردم به این برنامه علاقه‌مند هستند.
باستان تاکید کرد: باید همه کارهای این ستاد در چارچوب منظم و با برنامه انجام شود.





منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار