دومین همایش ملی از غدیر تا اربعین با محوریت مقصد شناسی جریان اربعین ۲۳ و ۲۴ شهریور در مشهد برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 12 September 2017
به گزارش تابناک : دومین همایش ملی از عدیر تا اربعین با محوریت مقصد شناسی جریان اربعینی و با حضور فرهیختگان کشور و اساتید حوزه و دانشگاه در ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه از سوی موسسه مطالعات راهبردی و فرهنگی اصحاب الحسین(علیه السلام) و با همکاری بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار می شود.
روز اول این همایش با محوریت مقصد شناسی در حوزه تربیت و صفاتبا سخنرانی حجج اسلام شریعتی تبار، واسطی، موسوی زاده و احمدی فر و مقصد شناسی اربعین در حوزه فرهنگ و اجتماع با سخنرانی جلال غفاری، محمد ابن الدین، حجت الاسلان دعایی، مسعود معینی پور و محمد جواد اسماعیلی از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار می شود.
روز دوم همایش هم با محوریت مقصد شناسی اربعین در حوزه بین الملل و بین الادیان با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی مهر، نادر طالب زاده، حجت الاسلام جعفر مرادی و محمد رضا اسلاملو و موضوع مقصد شناسی اربعین در حوزه آینده و تمدن با سخنراین محمد هادی همایون، حجت الاسلام پیروزمند، علی اصغر پور عزت، حجت الاسلام عصارزاده و دکتر جلالی از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار می شود.
گفتنی است دومین همایش ملی از غدیر تا اربعین در بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی واقع در خیابان طبرسی مشهد، دوربرگردان شیخ طبرسی برگزار خواهد شد.






منبع : پیام خبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار