هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: تیم ما امسال نفرات جوانی دارد و ما با حضور اکبر میثاقیان می‌خواهیم در لیگ و جام حذفی چراغ‌خاموش حرکت کنیم.
کد خبر: ۴۹۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 12 September 2017
به گزارش تابناک : محمدرضا خرسندنیا در خصوص آخرین شرایط سیاه‌جامگان اظهار داشت: خوشبختانه بعد از بردی که در جام حذفی به دست آوردیم از شرایط خوبی برخورداریم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم سوار بر بازی بودیم. امیدوارم این شرایط را در لیگ برتر ادامه بدهیم و در جام حذفی هم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص اینکه چرا سیاه‌جامگان را انتخاب کرد، گفت: بازگشتم به شهر مشهد به فال نیک می‌گیرم چون سیاه‌جامگان نام ابومسلم را یدک می‌کشد و از طرفی تیم جوانی داریم که اکبر میثاقیان با این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

هافبک سیاه جامگان در خصوص دیدار آینده تیمش با تراکتورسازی گفت: بازی سختی داریم چون گل‌محمدی تیم بسیار خوبی دارد و این روزها هم در لیگ و هم در جام حدفی نتایج خوبی می‌گیرد. طبعاً این مسابقه برای ما حساس هم خواهد بود چون می‌خواهیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم.

خرسندنیا در خصوص اینکه جایگاه سیاه‌جامگان را در ادامه راه چطور پیش‌بینی می‌کند، گفت: چیزی که در این هفته‌ها متوجه شدم این است که امسال لیگ بسیار سختی داریم نباید فقط به این هفته‌ها نگاه کرد و تا هماهنگی کامل تیم‌ها زمان زیادی باقی مانده است. تیم ما نفرات جوانی دارد و ما با حضور اکبر میثاقیان می‌خواهیم چراغ‌خاموش حرکت کنیم.







منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار