سرمربی تیم ملی ووشو معتقد است دست کادر فنی برای انتخاب نفرات باز است و ووشوی ایران متکی به چند قهرمان خاص نیست.
کد خبر: ۴۹۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 12 September 2017

به گزارش تابناک : حسین اوجاقی در خصوص وضعیت تیم ملی ووشو اظهار داشت: در سال‌های  اخیر آنقدر در بحث پشتوانه سازی قوی بودیم که به طور همزمان چند تیم ملی باکیفیت داریم و در آینده شرایط‌مان بهتر از این هم خواهد شد.قطعا ووشوی ایران متکی به یکی، دو قهرمان نیست و فضا برای پیشرفت تمام مدعیان وجود دارد.

وی افزود: یک تیم به دوره گذشته قهرمانی آسیا فرستادیم و نتیجه گرفتیم و در همین چند ماه اخیر در دانشجویان جهان و کشورهای اسلامی هم نتایج درخشانی با ترکیب‌های مختلف کسب کردیم.خداراشکر دست کادر فنی برای انتخاب ترکیب‌های متنوع باز است.
سرمربی تیم ملی ووشو در پاسخ به این سوال که دلیل کم تجربگی تیم اعزامی به میدان جهانی چیست، گفت: در تیم پنج نفره ما تنها حمید قلی پور و محسن محمد سیفی تجربه حضور در قهرمانی جهانی بزرگسالان را دارند و سه ملی‌پوش دیگر برای نخستین بار این میدان بزرگ را تجربه می‌کنند. به هر حال معیار اصلی ما برای انتخاب ترکیب اصلی، رقابت‌های انتخابی بود و این نفرات موفق شدند در انتخابی بهترین عملکرد را در وزن خود داشته باشند.

اوجاقی در خصوص اینکه پیش‌بینی چه نتیجه‌ای در رقابت‌های جهانی روسیه را دارد، اظهار داشت: دوره گذشته جعفر شیرزاد، سجاد عباسی و امیر فضلی را به همراه قلی پور و سیفی در اختیار داشتیم.امسال 60 درصد ترکیب تیم تغییر کرده و نفرات جوان‌تر جایگزین شدند اما به تیم امسال هم خوشبین هستیم و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.







منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار