مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای شهریور تا پانزدهم این ماه تعداد یک میلیون و ۷۰۸ هزار و ۵۹۳ هزار نفر به مشهد مقدس سفر کرده‌اند که بیش از یک میلیون نفر آنها از وسیله شخصی خود استفاده کرده‌اند.
کد خبر: ۴۹۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 11 September 2017
به گزارش تابناک : مهدی فروزان اظهار داشت: از ابتدای شهریور تا پانزدهم این ماه تعداد یک میلیون و 708 هزار و 593 نفر زائر وارد مشهد شدند که از این تعداد یک میلیون و 7 هزار و 573 نفر با وسیله شخصی به این شهر سفر کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین 376 هزار و 940 نفر با وسایل حمل و نقل جاده‌ای و 162 هزار و 476 نفر از طریق هوایی وارد شهر مشهد مقدس در نیمه نخست شهریور ماه امسال شده‌اند.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین استانداری خراسان‌رضوی بیان کرد: از مجموع تعداد مسافران وارد شده در نیمه نخست شهریورماه امسال به مشهد‌مقدس 162 هزار و 450 نفر از طریق مسیرهای ریلی و با استفاده از راه‌آهن وراد مشهد شده‌اند که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

فروزان خاطرنشان کرد: مجموع تعداد زائران وارد شده به شهر مشهد که از وسیله نقلیه شخصی استفاده کرده‌اند در نیمه نخست شهریور ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 4.3 درصد رشد داشته و این در حالی است که تعداد افرادی که از هواپیما برای سفر به مشهد استفاده کرده‌اند 3.7 درصد و تعداد کسانی که از حمل و نقل جاده‌ای استفاده می‌کنند 2 درصد کاهش داشته است.

وی تأکید کرد: آمارها نشان از این  دارد که تعداد زائرانی که در نیمه نخست شهریور ماه امسال به شهر مشهد مقدس وارد شده‌اند نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 1.9 درصد رشد داشته است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار