مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان خراسان‌رضوی گفت: کیفیت هوای ۶ نقطه شهر مشهد برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار دارد و میانگین کیفیت آلودگی هوا امروز ۹۸ پی.اس.آی است.
کد خبر: ۴۹۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 11 September 2017
به گزارش تابناک : حمید صالحی اظهار داشت: کیفیت هوای 6 نقطه شهر مشهد در وضعیت ناسالم قرار دارد و میانگین کیفیت آلودگی هوا امروز 98 پی.اس.آی است.

وی با بیان این که شاخص هوا بین 101 تا 150 پی.اس.آی نشان‌دهنده هوای ناسالم برای گروه‌های حساس است، تصریح کرد: ایستگاه‌های خاقانی با 122، نخریسی با 118، الهیه با 116، سمزقند با 112، مفتح و خیام‌شمالی هریک با 105 پی.اس.آی هوایی ناسالم دارند.

مدیر‌کل حفاظت محیط‌زیست استان خراسان‌رضوی گفت: شهروندان با استفاده از وسائط نقلیه عمومی می‌توانند در کاهش و جلوگیری از آلودگی هوا نقش موثری را ایفا کنند. میزان آلودگی برای گروه‌های حساس برای مناطق ذکر شده در وضعیت هشدار قرار دارد و توصیه می‌شود از رفت و آمد در این مناطق خودداری کنند.

صالحی با بیان اینکه هوا در منطقه حرم‌مطهر و امامیه با 46 و 12 پی.اس.آی سالم است، افزود: همچنین کیفیت هوا در ایستگاه‌های کریمی با 94، آوینی با 93، سرافرازان با 92، وحدت با 85 و چمن با 84 پی.اس.آی سالم است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار