رئیس پلیس استان خراسان رضوی با اعلام دستگیری ۱۵ سارق حرفه ای شب رو در مشهد از اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت های خرد خبرداد.
کد خبر: ۴۹۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 09 September 2017
به گزارش تابناک : سردار قادر کریمی، رئیس پلیس خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: سرقت های خرد با سهل انگاری شهروندان در گزارش موضوع به فوریت های پلیسی ۱۱۰ برای پی گیری و شناسایی و دستگیری متهمان موقعیت سؤاستفاده برای سارقان خیابانی را فراهم می سازد. 
رئیس پلیس خراسان رضوی افزود: وقوع سرقت های خرد احساس ناامنی را در شهروندان افزایش می دهد و برابر مطالعه و بررسی های علمی برای شناسایی نقاط آسیب و دستگیری عاملان این سرقت ها، سرنخ ها و اطلاعاتی برای اجرای طرح مبارزه با سرقت به دست آمدو پلیس مشهد به طور ضربتی وارد عمل شد. 
وی خاطرنشان کرد: در اجرای این عملیات گسترده ماموران کلانتری پنج تن مشهد یک زن و سه مرد جوان که از اعضای سرقت و یک خانواده بودند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۸۰۰ متر کابل و سیم برق و تلفن، دو دستگاه موتور کف کش و مقادیری مشروبات الکلی کشف شد. 
کریمی گفت: در این عملیات ضربتی ماموران کلانتری نجفی هفت سارق حرفه ای خانه های مسکونی و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند. همچنین ماموران کلانتری طرق نیز چهار سرق حرفه ای انبارها و ساختمان های در حال ساخت را دستگیر کردند. 
رئیس پلیس خراسان رضوی با اشاره به تدوام اجرای طرح های تشدید مقابله با سرقت های خرد گفت: از اهالی انتظار داریم ضمن توجه به هشدارهای پلیسی برای رعایت نکات بازدارنده از سرقت ها، در صورت مواجهه با چنین سرقت هایی موضوع را جدی گرفته و مراتب را به پلیس ۱۱۰اعلام کنند تا پی گیری سریع به عمل آید. 
وی در پایان بر تقویت گشت های انتظامی و یگان امداد پلیس مشهد تاکید کرد و گفت: این اقدام موثر پلیسی نقش مهمی در پیشگیری و پیگیری جرایم و ارتقای احساس امنیت عمومی شهروندان خواهد داشتو امیدوارم به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت های دستگاه قضایی به وظایفرقانونی و ماموریت های خود به خوبی جامعه عمل بپوشانیم و نظم و امنیت شایسته. در خور شان مشهدالرضا و استان خراسان رضوی را برقرار سازیم.





منبع : رکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار