اعتراض رئیس اتحادیه هتل‌داران به اقامتگاه های غیر مجاز؛
رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد با اشاره به ساخت مجموعه‌های اقامتی ارزان‌قیمت توسط مجموعه‌های مختلف از آستان قدس رضوی گفت: زمانی که این همه هتل و هتل آپارتمان خالی وجود دارد چرا باید خانه‌های شخصی در این شهر اقامتگاه مسافران بشود؟ خانه‌هایی که اکثراً فرسوده و دارای اشکال بوده و بعضاً موجب بروز حوادثی تلخ برای زائران امام رضا(ع) شده است.
کد خبر: ۴۹۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 07 September 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ محمد قانعی، رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد  در سومین نشست هم‌اندیشی بررسی ضرورت برندینگ صنعت غذا، فرصت‌ها و چالش‌ها اظهار داشت: در صنف هتل‌داران مشهد با معضلات زیادی در بخش‌های حمایتی، نظارتی، مالی و غیره داریم و از مجموعه‌های مرتبط درخواست برطرف کردن این معضلات را داشته‌ایم که هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: باوجود عدم برطرف کردن مشکلات موجود در صنف هتل‌داران مشهد شاهد ارائه خدماتی مطلوب و رضایت‌بخش در حوزه‌های اسکان و اطعام زائر هستیم.

رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد با اشاره به اینکه ساخت مجموعه‌های اقامتی ارزان‌قیمت در کنار محاسنی که دارد دارای معایبی هم هست بیان کرد: تعداد 215 هتل با 315 هزار تخت، 300 هتل‌ آپارتمان با ظرفیت 500 هزار تخت و 450 مهمانسرا با ظرفیت 650 هزار تخت در مشهد در حال ساخت است و این مجموعه‌ها خدمات باکیفیت و ارزانی ارائه خواهند داد.

قانعی تصریح کرد: در چنین شرایطی شاهد ساخت مجموعه‌های اقامتی ارزان‌قیمت توسط مجموعه‌های مختلف از آستان قدس رضوی هستیم که موارد و اشکالات آن هم به تولیت این آستان مقدس اعلام شد و زمانی که این همه هتل و هتل آپارتمان خالی وجود دارد چرا باید خانه‌های شخصی در این شهر اقامتگاه مسافران بشود؟ خانه‌هایی که اکثراً فرسوده و دارای اشکال بوده و بعضاً موجب بروز حوادثی تلخ برای زائران امام رضا(ع) شده است.

وی با بیان اینکه برای گردشگری دو زیرساخت دارای اهمیت است، تاکید کرد: اقامت و حمل و نقل دو زیرساخت اساسی به شمار می‌روند، خوشبختانه در مشهد هر دوی این زیرساخت‌ها به‌خوبی وجود دارد و در بحث استانداردسازی، هتل‌های مشهد پیشتاز شدند و 50 درصد هتل‌های کشور را در اختیار داریم و همه فعالیت همه هتل‌ها منوط به استانداردسازی شده است در حالی که در سایر شهرهای کشور هتل‌ها در برابر تطبیق استاندارد مقامت می‌کنند و هتل‌های مشهد از هتل‌های سایر شهرها یک ستاره بالاتر است. یک هتل 4 ستاره مشهد برابر با هتل پنج ستاره کشوری خدمات می‌دهد؛ همچنین از نظر قیمت هم در حال حاضر نرخ اقامت در هتل‌های مشهد از میانگین نرخ هتل‌های کشور 20 تا 30 درصد پایین‌تر است.
منبع؛ تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار