فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: آمار ورود غیر قانونی به خاک جمهوری اسلامی ایران از طریق مرزهای شرقی در خراسان رضوی امسال تاکنون به میزان 21 درصد کمتر از مدت مشابه پارسال شده است.
کد خبر: ۴۸۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 03 September 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ مجید پویان روز یکشنبه افزود: امسال تاکنون هزار و 500 نفر بخاطر ورود غیر قانونی به خاک کشور از طریق مرزهای شرق خراسان رضوی دستگیر شده اند.
وی به گذرگاه مرزی دوغارون در شرق خراسان رضوی و نوار مرزی 300 کیلومتری این منطقه با افغانستان اشاره و بیان کرد: این گذرگاه زمینی به عنوان یکی از مهمترین مرزهای شرقی کشور و تنها مرز رسمی ایران برای ورود و خروج اتباع کشور افغانستان است. 
فرمانده هنگ مرزی تایباد ادامه داد: همچنین طی امسال تاکنون 12 هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق در مرزهای شرقی خراسان رضوی نیز کشف و ضبط شد که حجم آن نسبت به پارسال که 48 هزار لیتر بود کمتر شده است. 
وی از دستگیری 57 نفر اشرار و قاچاقچیان نیز در همین مدت خبر داد و گفت: همچنین 48 دستگاه خودروی متخلف در این زمینه توقیف شد که اغلب آنها ترانزیتی بوده و نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 55 درصد بیشتر شده است.
سرهنگ پویان افزود: با بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و خودروهای پوششی در طول نوار و عقبه مرزی و نیز همکاری نیروی انتظامی شهرستانهای تربت جام، خواف و تایباد امنیت کامل در این منطقه برقرار است. 
مرکز شهرستان مرزی 117 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار