با حضور فرمانداران خراسان رضوی؛
مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز خراسان رضوی با تاکید بر لزوم هماهنگی هر چه بیشتر دستگاههای خدمت رسان در مواقع اضطراری گفت: آشنایی مدیران با گاز طبيعي به عنوان يكي از مهمترين شريان هاي حياتي ساز مديريت اثربخش در بحران است.
کد خبر: ۴۸۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴ 23 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، حسن افتخاری در کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران که با حضور فرمانداران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان های خراسان رضوی برگزار شد گفت: آشنایی مدیران با شريان هاي حياتي گاز طبيعي و مرور اقدامات در قبل، حین و بعد از بحران امري لازم و ضروری است.
وی با بیان این مطلب که شرکت گاز استان آمادگی خوبی برای مواجهه با حوادث مرتبط با گاز طبیعی دارد افزود: انتظار داریم در مواقع بحرانی سایر دستگاها به وظایف ذاتی و تعاملی خود عمل کنند.
مدرس ارشد کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران استان خراسان رضوی ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که در حوزه مدیریت بحران گاز نیازمند پیگیری جدی مدیران استانی است تجهیز مراکز حساس به سوخت دوم است. متاسفانه علی رغم تذکرات مکرر شرکت گاز این مهم هنوز از سوی بعضی مراکز مهم نادیده گرفته شده است.
افتخاری ناهماهنگی بین دستگاههای اجرایی را زمینه ساز وقوع حوادث و بحران های کوچک و بزرگ عنوان کرد و گفت: حفاری های غیر مجاز و بدون هماهنگی یکی از موضوعاتی است که شرکت گاز همیشه با آن دست و پنجه نرم کرده است. در حال حاضر شبکه های گاز طبیعی در یکهزار و 536 روستا و 71 شهر خراسان رضوی وجود دارد و این مهم نیازمند استعلامات و هماهنگی قبل از حفاری توسط سازمان های خدماتی با ادارات گاز شهرستان ها است. انتظاری که ما داریم این است که همه ادارات و دستگاهها هماهنگی لازم با شرکت گاز داشته باشند.
وی با بیان این مطلب که جای خالی این دوره‌ها آن هم بصورت نظام‌مند و ساختاریافته واقعا احساس می شد گفت: حضور فرمانداران و اعضای مدیریت بحران شهرستان های خراسان رضوی با یک طرح از پیش تعریف شده بی شک اثرات مثبتی با خود به همراه خواهد داشت. به سهم خود از شوراي مديريت بحران استان به دليل اهتمام در امر اموزش تقدير و تشكر 
مي كنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار