مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد:
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد از افتتاح همزمان هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹ 23 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، احسان ارکانی با اشاره به برپایی هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی در مشهد اظهار کرد: در این نمایشگاه، بیش از 230 شرکت در فضایی به مساحت هفت هزار متر مربع از 11 استان تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، هرمزگان، فارس، گلستان، البرز، کرمان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین نمایندگانی از کشورهای روسیه، آلمان، اوکراین، لهستان و چین در این نمایشگاه شرکت و هیات های تجاری از کشورهای افغانستان، عراق و اسپانیا از هجدهمین نمایشگاه صنایع غذایی بازدید می کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به زمینه های فعالیت این نمایشگاه گفت: صنایع غذایی، شیرینی، شکلات، مواد لبنی، چای، برنج، روغن، چاپ و بسته بندی و صنایع گرمایشی و برودتی از جمله زمینه های فعالیت هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی در مشهد است.

ارکانی درباره سمینارهای آموزشی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود، اظهار کرد: در حاشیه نمایشگاه مواد غذایی، سمینارهای آموزشی با موضوعات ایمنی غذایی، استانداردهای غذایی و فناوری مواد غذایی، لبنیات و فناوری تولید پنیر، کاربردهای فناوری نانو در صنایع غذایی، بازارشناسی و تحقیقات بازار با رویکرد صنعت غذا، نقش مراکز پژوهشی در تقویت واحدهای R@Dو برندینگ و هویت تجاری برپا خواهد شد. 

وی همچنین به برپایی دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: دراین نمایشگاه، 51 شرکت در قالب 44 غرفه و در فضایی به مساحت هزار و 500 متر مربع به ارائه خدمات و دستاورهای خود می پردازند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: در حاشیه این نمایشگاه نیز کارگاه آموزشی روش های تامین سرمایه پولی از بورس و نخستین همایش سرمایه گذاری نظام مالی و سرمایه برگزار می شود.

گفتنی است هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری از 2 الی 5 شهریور ماه و از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار