در دوماه تابستان سال جاری انجام شد:
مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد گفت: در دوماه تابستان سال جاری بیش از 50تور گردشگری یک روزه و نیم روزه «مشهد را ببینیم» ویژه زائران و مجاوران برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 23 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،علی قناویزچی در گفتگو با خبرنگار ما،بااشاره به اینکه برنامه ها و خدمات گردشگری در غالب برگزاری تور باعث افزایش ماندگاری زائر، می شود، اظهار داشت:در همین راستا،برای آشنایی زائران با مکانهای هویتی شهر مشهد بیش از 50تور گردشگری یک روزه و نیم روزه با عنوان مشهد را ببینیم برای بهره مندی زائران و مجاوران برگزار شد.
وی افزود: برگزاری تورهای گردشگری در جهت توسعه  این بخش ازرویکرد ما است که امیدواریم با اجرای این طرح ها زائران و گردشگران با هویت و فضای کالبدی شهرآشنا شوند.
قناویزچی در ادامه همچنین به سایر اهداف این طرح پرداخت و گفت:تعامل بین زائرو مجاور می تواند بستری در جهت افزایش سطح دانش، آگاهی و شناخت شهروندان،زائران و گردشگران از قابلیت ها و جاذبه های گردشگری شهر مشهد ایجاد کند.
مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد گفت:طبق بررسی های صورت گرفته، ایجاد
اشتغال، خدمت رسانی همراه با ایجاد درآمد پایدار برای مدیریت شهری و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شهر مشهد برای توسعه زیارت موثر است.
قناویزچی بااشاره به اینکه تورهای گردشگری نیم روزه و یک روزه با عنوان «مشهدرا ببینیم»، در ۷ مسیر نیم روزه و ۸ مسیر یک روزه تا پایان شهریور ادامه دارد،افزود:این تورها با مشارکت بخش خصوصی در راستای ایجاد بستر مناسب جهت فعالان این حوزه برگزار می شود.
گفتنی است؛ زائرین و مجاورین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از تورهای گردشگری و ثبت نام به آدرس سایت ziarat. mashhad. ir و تلفن خدمات گردشگری و زیارت به شماره ۰۵۱- ۳۱۲۰۸ تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار