همزمان با هفته دولت
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي خراسان رضوي از بهره برداری 12 واحد صنعتی در شهرک‌هاو نواحی صنعتی خراسان رضوی همزمان با هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 22 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،مسعود مهدي زاده مقدم در نشست هیئت مدیره این شرکت اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم ما رونق مستمر واحدهای صنعتی در استان است که با سیاست های دولت تدبیر و امید و حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌هاي صنعتی ایران به این مهم دست پیدا کردیم.  
وی افزود: تمام تلاش خود را در جهت کمک به واحدهای صنعتی انجام داده و با جدیت نیز همانند گذشته اجرا می شود. 
مهدی زاده مقدم ادامه داد: این واحدها با سرمایه بیش از یک هزار و 219 میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم 460 نفر در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.  
مهدی زاده مقدم عنوان کرد: با برنامه ریزی و هدف گذاری و بر اساس اولویت ها توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی را انجام می دهیم تا ضمن تقویت بخش تولید، زمینه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در صنعت استان فراهم شود.  
وی تأکید کرد: مهمترین وظیفه ما ایجاد و توسعه زیرساخت ها و آماده سازی آن برای واحدهای صنعتی است زیرا سرمایه گذاران واحدهای صنعتی و تولیدی برای بهره مندی از امکانات و زیرساخت ها در شهرک‌هاي صنعتی مستقر شده تا ازآن استفاده و بهره مند شوند. 
رئيس هيأت مديره و مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي خراسان رضوي خاطرنشان کرد: خراسان رضوی با 45 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 38 شهرک قابل واگذاری و 2 شهرک در حال احداث زمینه استقرار 2 هزار و 408 واحد صنعتی بهره برداری شده و اشتغال 71 هزار 836نفر را فراهم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار