مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد عنوان کرد:
مدیرعامل سازمان میادین میوه، تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد طی نشستی با دکتر حصاری نژاد مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد گفت: راه اندازی بازارهای تخصصی ارزاق نظیر مواد پروتئینی و آبزیان در منطقه سپاد با هدف حذف واسطه ها در دست بررسی است.
کد خبر: ۴۸۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 22 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،احمد محبی در جمع خبرنگاران ادامه داد: سپاد به عنوان یک مرکز خدماتی و تولیدی با ساخت و سازهایی همسو با سیاست های شهرداری تا کنون به آبادانی حاشیه شهر پرداخته است و ایجاد بازارهای تخصصی با هدف حمایت از مصرف کننده و تولید کننده از طریق حذف واسطه ها از برنامه های مشترک و در دست بررسی هر دو مجموعه است.
وی افزود: سپاد می تواند با در اختیار قرار دادن فضای های موجود و با همکاری اتحادیه ها نسبت به ایجاد بازارهای تخصصی ارزاق عمومی با ارائه مستقیم کالا اقدام نماید تا خانواده ها بتوانند همراه با خرید از پتانسیل های گردشگری منطقه نیز استفاده کنند.
این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: بسیاری از مشاغل سطح شهر بصورت ظاهری جزء مشاغل مزاحم محسوب نمی شوند اما به علت ایجاد ترافیک در خیابان های پر تردد شهر مشکلاتی را به همراه دارند، که منطقه سپاد با فضاها و دسترسی های مناسب می تواند خواستگاه این مشاغل محسوب شود.
وی در ادامه افزود: در حوزه مدیریت شهری موضوعی که مردم را بسیار گرفتار می کند، مساله پارکینگ ها است که در این منطقه اکثر پروژه ها با در نظر گرفتن پارکنیگ های مناسب احداث شده و تا کنون رفاه و امنیت را برای مردم به همراه داشته است.
محبی در پایان تصریح کرد: ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی از نظر سیما و منظر شهری بسیار مهم هستند که با همکاری مدیران و فعالان اقتصادی منطقه، نیاز به ساماندهی تبلیغات شهری دارد.
جعفر حصاری نژاد مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد نیز در این نشست به احداث همه معابر و آماده سازی آن در طی سی سال تلاش و آبادانی شرکت سپاد اشاره کرد و گفت: این مجموعه آمادگی کامل دارد تا  همکاری های لازم را در زمینه ساماندهی مشاغل و تبلیغات شهری منطقه انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار