مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:
مدیر کل امور اقتصادی خراسان رضوی از صنعت، کشاورزی و گردشگری بعنوان سه حوزه مهمی که می تواند به اشتغالزایی در استان بر اساس ظرفیت های موجود کمک کند یاد کرد.
کد خبر: ۴۸۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 22 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، علی رسولیان در نشست خبری دومین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری مشهد با بیان این مطلب اظهار کرد: ما باید منابع مالی را برای توسعه استان استفاده کنیم، یکی از برنامه‌هایی که امسال تدوین کرده‌ایم، برنامه اشتغال و صادرات است که برنامه اشتغال خود برگرفته از تولید خراسان رضوی است.

وی افزود: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری ما آمده‌ایم برنامه تولید خراسان رضوی را تدوین کرده‌ایم و اقداماتی در بخش‌های مختلف صنعتی در دست کار داریم.

رسولیان در ادامه اشاره کرد: بنا داریم پروژه‌هایی که منجر به اشتغال و تولید می‌شوند تقویت و هدایت کنیم و برنامه‌های مشخص شده این پروژه‌ها گرفته شده است.

وی اظهار کرد: در حوزه اصناف که یک بخشی از حوزه صنعت، معدن و تجارت است برنامه‌ریزی کرده و بنا داریم بخش‌هایی از آن را تقویت کنیم و پرداخت تسهیلات برای آنها در نظر بگیریم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه یکی از مشکلات نرخ سود بالای تسهیلات بانکی است، افزود: پروژه‌های تولید و اشتغال محور تامین منابع مالی می‌شوند، انتظار داریم که بتوانیم برخی از تولیدات و صنایعی که توان جذب منابع را ندارند از اعتبارات توسعه شاخص‌های اقتصادی رایانه پرداخت کنیم و تسهیلات داشته باشیم تا سود تسهیلات یک مقداری کاهش پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار