مسئول ستاد دبیرخانه مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام خبر داد؛
کد خبر: ۴۸۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸ 21 August 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد؛ محمدکاظم دبیری در جلسه هم‌اندیشی اتاق فکر مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام ،که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد   و با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی شهر مشهد برگزار شد، با اعلام این خبر، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در صددیم در مقاطع پایانی سال 2017، برنامه‌های فرهنگی عمومی را برگزار کنیم تا همه مردم در این رویداد بزرگ مشارکت مستقیم داشته باشند.
وی اضافه کرد: در همین راستا برنامه هفته‌های فرهنگی را در نظر داریم تا در قالب جشنواره‌ای مردمی، کشورهای داوطلب، با حضور در نمایشگاهی بزرگ، به معرفی فرهنگ و هنر کشور خود بپردازند و ما نیز از طریق رایزنی فرهنگی با برنامه‌های مختلفی بتوانیم به معرفی مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام بپردازیم.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد خاطرنشان کرد: در طی این رویداد فرهنگی در صورت امکان برنامه‌های مختلف دیگری نیز مد نظر است از جمله ارسال بسته‌های فرهنگی به نخبگان ،اندیشمندان و شخصیت‌های موثر فرهنگی و هنری جهان اسلام، می‌باشد.
گفتنی است، در این جلسه نظراتی درباره برگزاری هرچه بهتر و مردمی‌تر برنامه‌های نهایی رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، نیز از سوی اعضای جلسه مطرح گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار