مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران MS خراسان رضوی:
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران MS خراسان رضوی گفت: ایرج نوذری، بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون طی مراسمی به عنوان سفیر بیماران MS خراسان رضوی انتخاب شد.
کد خبر: ۴۷۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 12 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،سیدسعید عباس‌زادگان در مراسم معرفی سفیر بیماران MS خراسان رضوی، اظهار داشت: ۴۸۶۲ بیمار مبتلا به بیماری MS در شهر مشهد هستند و این انجمن در تلاش است تا فعالیت‌های درمانی و حمایتی برای بیماران MS را به‌صورت همزمان انجام دهد و در آیندهکای نزدیک بخشی از ساختمان انجمن MS خراسان رضوی به فعالیت‌های درمانی اختصاص می‌یابد. 
وی افزود: حدود دو هزار نفر از بیماران ما نیازمند همراهی ۳۰ تا ۶۰ درصدی انجمن هستند و هزار نفر از بیماران نیز به همراهی ۱۰۰ درصدی ما نیاز دارند و انجمن حمایت از بیماران MS در سطح استان در تلاش است تا بتواند میزان همراهی خود با این نوع بیماران را به حداکثر حد ممکن برساند. 
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران MS خراسان رضوی با بیان اینکه هم اکنون ۷ روانشناس، مشاوره‌های لازم را در اختیاران بیماران مبتلا به MS قرار  می‌دهند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمدید داروی بیماران رایگان انجام می‌شود، همچنین برای بهره‌مندی آن‌ها از خدمات ورزشی، چند سالن مجهز در مشهد با تخفیف ۷۰ درصدی در اختیار این نوع بیماران قرار گرفته است. 
سیدزادگان با اشاره به اینکه تعداد بانوان درگیر بیماری MS در استان بیشتر از آقایان مبتلا به این بیماری بوده است، گفت: طبق آخرین آمارها تعداد بانوان مبتلا به بیماری MS در خراسان رضوی دو تا سه برابر آقایان مبتلا به این بیماری در سطح استان بوده است.
در این مراسم ایرج نوذری هنرمند سینما و تلویزیون با تاکید بر ضرورت حمایت از بیماران مبتلا به MS، اظهار داشت: این انتخاب در واقع یک مسئولیت سنگین ایجاد می‌کند و من معتقد هستم افرادی که به عنوان سفیر بیماران مختلف انتخاب میکشوند، باید کاملاً فعال باشند، زیرا دکوری بودن و یدک کشیدت یک نام مشکلی را از بیماران حل نمی‌کند. 
وی افزود: بخش عمده‌ای از مشکلات ایجاد شده برای بیماران مبتلا به MS به دلیل رخنه روحیه بد در وجود آن‌ها بوده است و باید تلاش کنیم تا روحیه شادابی و سرزندگی در وجود این افراد زنده شود. 
بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه من به عنوان سفیر MS تلاش می‌کنم تا فعالیت‌هایی را انجام دهم که برای بیماران مفید باشد و بتواند گره‌ای از مشکلات آن‌ها باز کند، گفت: تمام این فعالیت‌ها به عشق باز می‌گردد، من همه چیز را از دریچه عشق می‌بینم و با عشق به این بیماران، از هیچ تلاشی برای آن‌ها دریغ نمی‌کنم. 
در پایان این مراسم لوح انجمن MS خراسان رضوی حاوی متن دعوت این مرکز از ایرج نوذری به عنوان سفیر رسمی MS خراسان رضوی به وی اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار