معاون رئیس مجلس ماداگاسکار بهمراه سفیر ایران در این کشور از شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور بازدید و با مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتی استان خراسان رضوی به گفتگو پرداختند.
کد خبر: ۴۷۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 12 August 2017
بازدید معاون رئیس مجلس ماداگاسکار از شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور
به گزارش تابناک رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم اظهار کرد: آمادگی کامل داریم تا در زمینه های مختلف در رابطه با توسعه صنعتی همکاری و خدمات مختلف به طرف خارجی ارائه کنیم. 
وی افزود:  استان خراسان ویژگی های اقتصادی منحصر به فردی دارد و با توجه به منابعی که در اختیار داریم می توانیم رابطه دوسویه مطلوبی برقرار کنیم. 
مهدی زاده مقدم عنوان کرد: تعامل و همکاری دوسویه بخش خصوصی دو کشور می تواند در استان زمینه مناسبی برای حضور سرمایه گذاری خارجی شده  و رشد و رونق بیشتر را در استان شاهد باشیم. 
وی بیان داشت: مهمترین هدف ما برنامه ریزی جهت سرمایه گذاری مشترک در بخش صنعت و صنایع معدنی است زیرا ارزش افزوده بالایی را بدنبال دارد. 
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي خراسان رضوی خاطر نشان کرد: از جمله خدمات ما مشاوره های کوناگون مانند اجرا در امکان سنجی، مکان یابی، ساخت و تکمیل شهرکهای صنعتی و فناوری و همچنین  ارائه خدمات مشاوره و اجرا در ساخت، تجهیز و بهره برداری صنایع مورد نیاز  و تامین ماشین آلات، تجهیزات، تکنولوژی مواد اولیه و محصولات مورد نیاز مادگاسکار و توسعه صنایع روستایی به آنها است. 
وی در پایان گفت: با توجه به اینکه این کشور در حال توسعه است بستر مناسبی برای مراودات تجاری و سرمایه گذاری برای بخش خصوصی فراهم شده و سرمایه گذاری های خارجی یکی از مباحث مهم ما در استان بوده زیرا ارتباط با آن سبب جذب سرمایه گذار و رشد روزافزون اقتصادی صنعتگران را در پی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار