در حاشیه برگزاری نمایشگاه خودرو در مشهد؛
در حاشیه برگزاری نمایشگاه خودرو در مشهد و به مناسبت روز خبرنگار از خانواده شهید صارمی و سید مهدی شجاعی توسط شرکت رامک خودرو تجلیل شد.
کد خبر: ۴۷۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 12 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، مسعود شریفی، مدیر ارتباطات گروه صنعتی رامک خودرو گفت: این شرکت همواره در تلاش بوده تا در کنار فعالیت های تخصصی و اقتصادی خودش، یک مسئولیت اجتماعی، فرهنگی و هنری نیز برای خودش تعریف کند. 

وی با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی در حوزه صنعت و برندینگ، تصریح کرد: کمک به کودکان کار و بی سرپرست در حوزه اجتماعی، حمایت از محیط زیست و تجلیل از شهدای محیط بان و آتش‌نشان، بخشی از فعالیت هایی است که ما به عنوان عمل به وظیفه و در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود تعریف کرده ایم. 

 وی با تاکید بر اهمیت توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی افزود: در همین راستا تصمیم بر تجلیل از مفاخر ادبی ایران گرفته شد که استاد سیدمهدی شجاعی  به عنوان یکی از شایسته ترین نویسندگان  ایرانی در این مراسم تجلیل شد.

 شریفی خاطرنشان کرد: جهت حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بیش از هزار جلد کتاب را در همین نمایشگاه بین علاقه‌مندان منتشر کرده و امیدواریم این امر باعث آشنایی بیشتر جامعه با فرهنگ کتابخوانی و از همه مهمتر قلم زیبا و روان استاد بزرگ سید مهدی شجاعی شود و این رفتارها در آینده هم ادامه داشته باشد.

گفتني است در اين مراسم که باحضور مديران ارشد فرهنگي مشهد  از وزارت ارشاد ، بنياد شهيد و  نمايشگاه بين المللي و دستگاهاي ديگر برگذار شد، پرچم مشهد مقدس به عنوان شهر فرهنگي جهان اسلام از سوي اداره كل فرهنگ و ارشاد مشهد  به رامك خودرو اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار