مدیرکل راه آهن خراسان رضوی خبرداد:
مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: زمان سير حمل و نقل کانتينر از بندرعباس به ابومسلم در سال جاري از 52 ساعت به 34 ساعت کاهش يافته است.
کد خبر: ۴۷۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 12 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، هادی ضیایی مهر،مدير کل راه آهن خراسان گفت: با برقراري قطار باري برنامه اي و مستقيم از بندرعباس به مقصد خراسان شاهد کاهش 35 درصدي در زمان سير حمل و نقل کانتينر از بندرعباس به ابومسلم در 4 ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ايم.
 ضيايي مهر افزود: با توجه به اينکه راه آهن ج.ا.ا حق دسترسي به شبکه ريلي را براي حمل کانتينر به صفر رسانده، از ابتداي سال جاري تا کنون 10 هزار تن کانتينر که حامل قطعات خودرو ايران خودرو خراسان بوده است، از بندرعباس به مقصد ايستگاه ابومسلم حمل گرديده که شاهد رشد چشم گير 233 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل نيز بوده ايم. 
وي با اشاره به شرايط موجود تصريح کرد: با افزايش تعاملات با ايران خودرو خراسان و شرکت مالک واگن و برقراري جلسات مشترک و همچنين انجام تغييرات فني از قبيل تغيير در مسافت هاي پست بازديد، بدنبال بهبود بيش از پيش شرايط موجود مي باشيم.
مدير کل راه آهن خراسان ضمن تشريح مزاياي حمل و نقل کانتينري مهم ترين آن ها را سهولت در انجام عمليات تخليه و بارگيري، درب به درب بودن حمل، کاهش هزينه ها از قبيل هزينه هاي گمرکي، بيمه و حمل و نقل و کاهش خسارات ناشي از شکستگي، خراب شدن و يا سرقت برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار