نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: با دانش اندیشه و ایمان به پروردگار می توان مقابل بزرگترین قدرت های جهان ایستاد و پیروز شد.
کد خبر: ۴۷۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 12 August 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز گفت: با جمعیت کم، اما با دانش اندیشه و ایمان به پروردگار می توان مقابل بزرگترین قدرت های جهان ایستاد و پیروز شد.


آیت الله ایمانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اولویت دولت دوازدهم را تلاش برای تامین معیشت مردم، تعامل صحیح و گسترده با دنیا و مقاومت و ایستادگی مقابل باج خواهی ها عنوان کردند، گفت: آنچه که باعث جایگاه خوب کشورمان در دنیا شده ایستادگی و مقاومت مقابل باج خواهی و زورگویی‌ها بوده است و مسئولان و دولتمردان این موضوع را با قاطعیت دنبال کنند.


امام جمعه شیراز با اشاره به ۲۲ مرداد روز مقاومت، افزود: باهمکاری آمریکا، انگلیس، فرانسه، مصر و عربستان و اجرای اسرائیل غاصب جنگ مشهور ۳۳ روزه علیه حزب الله لبنان آغاز شد و تمام قدرتمندان حامی اسرائیل با یک گروه شبه نظامی جنگیدند، اما طعم شکست سخت را چشیدند که از آن به بعد ۲۲ مرداد روز مقاومت نامگذاری شد.


آیت الله ایمانی با اشاره به ۲۶ مرداد ۶۹ سالروز بازگشت آزادگان به کشور و تاکید براینکه این عزیزان سخت‌ترین شکنجه‌ها را تحمل کردند تا کشورمان به این جایگاه برسد افزود : مسئولان باید قدرت خود را مدیون رشادت شهدا، جانبازان و آزادگان بدانند و به مناسبت سالروز آزادی آزادگان یادی هم از این انسان های صبور کنند که بعضی از آن‌ها ۱۰ سال بدترین شکنجه را تحمل کردند.


وی همچنین با اشاره به گرفتن عکس سلفی و یادگاری تعدادی از نمایندگان مجلس با خانم موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه مراسم تحلیف رئیس جمهور گفت: اقدام برای این افراد هیچ سودی در دنیا و آخرت ندارد، هر چند بعضی‌ها از این رفتار عذر خواهی کردند ولی این کار ، اتفاق خوبی برای مجلس شورای اسلامی نبود و رئیس مجلس و هیات رئیسه باید جلوی تکرار این موارد را بگیرند.


نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: امام رضوان الله تعالی علیه مجلس را عصاره الله اکبر میدانست آیا فضایل آن در خانه ملت این است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار