مردی که متهم است با آتش زدن سواری پراید،‌ دوستش را به کام مرگ کشانده، ماجرا را شرح داد.
کد خبر: ۴۷۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 10 August 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل ار روزنامه جوان، چند روز قبل قاضی ایلخانی، بازپرس ویژه قتل تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک مردی در یکی از بیمارستان‌های شهر با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

مأموران در بیمارستان با جسد شاهرخ روی تخت روبه‌رو شدند که بر اثر شدت سوختگی جان باخته بود. بررسی‌ها نشان داد مرد جوان روز پنج‌شنبه در حالی که در آتش‌سوزی خودروی پرایدی به شدت سوخته بود، برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود، اما چند روز بعد بر اثر شدت سوختگی فوت می‌کند.

همچنین مشخص شد در آن حادثه راننده خودرو پراید هم دچار سوختگی شده‌، اما از مرگ نجات یافته است. تیم جنایی در نخستین گام از راننده خودرو تحقیق کردند.

وی در ادعایی گفت: خودروام را تازه خریده بودم و تصمیم گرفتم برای آب‌بندی به شهرستان بروم. از آنجایی که تنها بودم از دوستم شاهرخ خواستم همراه من به شهرستان بیاید که او هم قبول کرد.

روز حادثه در حوالی کهریزک در حال رانندگی بودم و شاهرخ هم در صندلی جلو نشسته بود که ناگهان خودرو آتش گرفت.

بلافاصله خودرو را متوقف کردم، اما آتش به داخل خودروی کابین سرایت کرد، به طوری که شاهرخ داخل آن گرفتار شد.

من درحالی که پیراهنم آتش گرفته بود، از خودرو بیرون آمدم و از رانندگان عبوری درخواست کمک کردم تا اینکه چند راننده به کمک من آمدند و مرا نجات دادند، اما شاهرخ هنوز داخل خودرو گرفتار بود، تا اینکه رانندگان آتش را خاموش کردند و پیکر نیمه‌جان سوخته او را به بیمارستان منتقل کردیم.

وقتی کارشناسان اعلام کردند، آتش‌سوزی خودرو عمدی بوده فرضیه قتل مرد جوان برای کارآگاهان قوت گرفت و مأموران راننده را به عنوان مظنون به قتل بازداشت کردند.

متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل دوستش گفت: مدتی قبل در کارخانه پدر شاهرخ کار می‌کردم.

در آن زمان با شاهرخ دوست شدم و ارتباط خانوادگی بر قرار کردم. شش‌ماهی آنجا مشغول به کار بودم تا اینکه از کارخانه آنها بیرون آمدم، اما ارتباطم را با شاهرخ قطع نکردم.

مدتی قبل به رفتار شاهرخ مشکوک شدم و احتمال دادم او با همسرم ارتباط دارد. آنقدر این موضوع مرا آزار داد تا اینکه نقشه قتل او را طراحی کردم. روز حادثه به بهانه اینکه با هم به شهرستان برویم، او را سوار خودرو کردم.

در نزدیکی کهریزک چهار لیتری بنزینی که از قبل تهیه کرده بودم، ‌روی شاهرخ پاشیدم و او را آتش زدم که در جریان آن خودم نیز آتش گرفتم.

من خیلی زود از خودرو بیرون آمدم و نجات پیدا کردم، اما شاهرخ گرفتار شد و به شدت سوخت تا اینکه در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات از متهم برای روشن شدن زوایایی پنهان این حادثه به دستور بازپرس پرونده ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار