در راستای حفظ و نگهداشت بهینه دارائی های عملیاتی شرکت ملی پخش، دوره آموزشی مدیریت دارائی های فیزیکی در منطقه تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 09 August 2017
مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه به خبرنگار تابناک رضوی، گفت: تاسیسات و تجهیزات انبار های نفت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد لذا مقوله جلوگیری از بروز حوادث احتمالی و بهینه سازی هزینه های نگهداری و توزیع فرآورده های نفتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

علی نیرویی افزود: این دوره آموزشی به همت مدیر برنامه ریزی شرکت و اداره مهندسی کیفیت و بهره وری ، با انتخاب و اعزام گروه مشاور در خصوص پروژه نظام مدیریت دارائی های فیزیکی با هدف ارتقای اثر بخشی مدیریت صحیح بر نگهداشت و تعمیرات تاسیسات و تجهیزات انبار های نفت ، برگزار شده است . 

نیرویی به تشریح وضع موجود تاسیسات و اقدامات مرتبط با آن در منطقه،  اهمیت پیاده سازی این مدل معتبر ، جامع و متعالی ، نگهداری و مدیریت دارائی های فیزیکی در سطح منطقه تاکید کرد.

در ادامه نماینده مدیریت برنامه ریزی ستاد ضمن قدردانی از تلاش مدیریت و همکاران خدوم و زحمتکش منطقه تربت حیدریه ، اقدامات اجرایی این پروژه در سطح منطقه به صورت جامع توضیح داد .

شاهرخی تصریح کرد : اجرای این طرح با حضور مدیر، معاونین ،مسئولین و همکاران منطقه ، توسط گروه مشاور طی مدت سه روز همراه با برگزاری دوره آموزشی یک روزه و تکمیل پرسش نامه های مربوطه و انجام مصاحبه های تخصصی، بازدید از تاسیسات انبار نفت و ارزیابی از سطوح مختلف منطقه انجام و به مرحله اجرا در خواهد آمد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار