فعالیت فزاینده‌ی رسانه‌های گوناگون در حوزه‌ی اطلاع رسانی، نقش و اهمیت توجه به کار حرفه‌ای با رویکرد اخلاقی را روز‌به‌روز برجسته‌تر می‌کند. رسانه به عنوان واسطه بين مردم و رويدادها می‌بایست آينه‌ی وفادار رخدادهاي اجتماعي، سياسي، اقتصادي و... باشد.
کد خبر: ۴۷۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 09 August 2017
تابناک رضوی: خبرنگاران و مستندسازان به عنوان امانتدار مردم در دستيابي به اطلاعات رسالتي بس خطير بر عهده دارند.
افرادی که علاقه‌مند به فعالیت در این عرصه هستند به همراه شناخت فنون لازم و جایگاه رسانه‌ای که در آن فعالیت دارند می‌دانند که چالش‌های اجتماعی و اخلاقی بسیاری پیش رویشان است و با آن‌ها نیز باید دست و پنجه نرم کنند!
 
 نوشدارو قبل از مرگ سهراب!
 
کتاب "اکسیر رسانه" با تمرکز بر این موارد و توجه به چارچوب کار حرفه‌ای در عرصه‌ی رسانه توسط نویسنده مشهدی "محمد مولوی" نگارش شده است. آموزش‌های اولیه و مفاهیم کلی در بخش اول این کتاب به صورت "مفید و مختصر" ذکر و پس از آن نکته‌های لازم به همراه توضیح درج شده است.
 
وی در این‌باره می گوید: رسانه‌ها به عنوان پیامبران عصر حاضر نقش بسیار قابل توجهی در یادآوری دارند و چقدر خوب که صاحبان رسانه قبل از آنکه به سمت بیدار کردن دل‌ها بروند، خود با دل‌های بیدار متن‌ها، صوت‌ها و تصاویر را در جهت رضایت الهی منتشر کنند.
 
مولوی ادامه می‌دهد: چه بهتر که تجربه و تخصص در کار رسانه‌ای توام با این موارد شود و همواره ما به عنوان فعالان رسانه، خود را در پیشگاه الهی ببینیم. 
 
نویسنده کتاب اکسیر رسانه تصریح می‌کند: این کتاب با همین دغدغه و پس از حدود 10سال تجربه‌ی کاری و آموزشی درحیطه‌ی عکاسی، گزارشگری و مستندسازی با رسانه‌های گوناگون و استفاده از محضر استادان مطرح کشور در این زمینه و همچنین بهره‌مندی از احادیث ارزنده‌ی معصومین(س)، گردآوری و تالیف شده است. 
 
وی در پایان ضمن فراخواندن اهالی رسانه و علاقه‌مندان به حرفه خبرنگاری تاکید می‌کند: به طبع این اثر کاستی‌هایی هم دارد و از نقد صاحبنظران و همکاران گرامی استفاده می‌کنم که می‌توانند هرگونه نقد خود را از این کتاب به آدرس Mohammad.Molana@chmail.ir ارسال کنند.
 
شایان ذکر است؛ ناشر کتاب اکسیر رسانه انتشارات ضریح آفتاب بوده که مخاطبان گرامی برای تهیه این کتاب می‌توانند به کلیه شعب این ناشر در استان خراسان رضوی مراجعه کنند. قیمت کتاب اکسیر رسانه 6هزار تومان تعیین شده که در فروشگاه های ضریح آفتاب با تخفیف 50درصدی(3هزارتومان) عرضه می شود. آدرس دفتر مرکزی: مشهد، خیابان امام خمینی(ره)، جنب اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی- شماره تماس: 05132281410و 05132280167
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
بسیار عالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار