ارشد نظامی آجا در منطقه شمالشرق:
ارشد نظامی آجا در منطقه شمالشرق گفت: ترفندهای دشمن به‌خوبی رصد می‌شود تا در صورت هرگونه گستاخی‌ای شاهد سخت‌ترین پاسخ باشد.
کد خبر: ۴۷۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 09 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد باتبریک این روز به خبرنگاران و گرامیداشت نام و یاد شهدای رسانه، اظهار داشت: شهید محمود صارمی نمونه بازر یک خبرنگار ولایی و انقلابی و خبرنگاران ما که ادامه دهنده راه این شهید والامقام هستند و خبرنگاران در دوران‌های مختلف قبل و پس از پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی با قلم خود نقش‌آفرین بودند.
وی افزود: خبرنگاران در دوران‌های انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرمین شریفین ائمه اطهار(ع) همچون دیگر مبارزان و رزمندگان در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل حاضر بوده و هستند و منعکس کننده اخبار در سریع‌ترین زمان بودند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا با بیان اینکه رسانه‌ها اهل نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را با قلم و هنر خود نشان دهند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران فعال در صداوسیما، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، ماهنامه‌ها، فصل‌نامه‌ها و دیگر جراید مطبوعاتی در خراسان رضوی منعکس‌کننده بهترین اخبار بوده و هستند.
آذریان با بیان اینکه راه خبرنگار شهید محمود صارمی ادامه دارد، تصریح کرد: در زمان کنونی شاهد حضور پررنگ مدافعان حرم هستیم هستند خبرنگاران بسیاری که ادامه دهنده راه این شهید والامقام در حرفه اطلاع‌رسانی هستند و یک نمونه آن شهید محسن خزائی بود.
وی تاکید کرد: پس از انتصاب امیر سرتیپ کیومرث حیدری شاهد پیشرفت‌ها و قوت‌هایی در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودیم و با دستور مقام معظم رهبری خادمان مردم در این نیروی نظامی باید همیشه آماده باشند و خوشبختانه اینگونه هم بوده است و باید همیشه بنیه دفاعی قوی‌ای داشته باشیم و بهترین پاسخ را در کوتاه‌ترین زمان در برابر تهدیدات دشمن داشته باشیم و این مهم با شدت و قدرت در دستور کار است و اجازه هیچگونه گستاخی‌ای به متجاوزان نمی‌دهیم.
ارشد نظامی آجا در منطقه شمالشرق با تاکید بر اینکه قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران برترین قدرت منطقه و جهان است، بیان کرد: نعمت امنیت به سادگی به دست نیامده و در این راه هزاران شهید تقدیم شده و نیروهای مسلح، اصحاب رسانه، مردم و مسئولان وظیفه‌مند هستند و به‌خوبی به وظیفه خود عمل می‌کنند.
آذریان گفت: ترفندهای دشمن به‌خوبی رصد می‌شود تا در صورت هرگونه گستاخی‌ای شاهد سخت‌ترین پاسخ باشد و در این با برگزاری رزمایش‌ها آمادگی بدنی و دفاعی خود را نشان می‌دهیم و نیروهای مسلح همیشه پا در رکاب فرمانده معظم کل قوا بوده و ادامه دهنده راه امام و شهیدان هستند و امنیت زمینی، هوایی و دریایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بی‌نظیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار