پیام خانه مطبوعات خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار
خانه مطبوعات استان خراسان رضوی با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار اعلام کرد «قلم را زمین نخواهیم گذاشت حتی اگر دستان مان قلم شود.»
کد خبر: ۴۷۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 08 August 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، در پیام خانه مطبوعات استان خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار آمده است: «در گرامی داشت یاد شهید صارمی و مبارک باد روز خبرنگار، به تازه کردن عهد و مرور اعتقادات مان می پردازیم چه باور داریم؛ ما خبرنگارانیم، افتخار مان آن است که آواز برخاسته از گلوی قلم مان، از جنس جاودانه ترین اعجاز الهی است؛ کلمه، که چون به کلام تبدیل می شود، افق می گشاید و آینده را فرادید می آورد. »
در این پیام اضافه شده است: «ما خبرنگارانیم، افتخارمان آن است که نام ما به برکت خون شهید بر پیشانی تقویم ها، نقش بسته است. ما قبیله ای هستیم که  قلم از نفس های به شهادت شکوفا شده محمود صارمی، جان می دهیم تا جهان را به نور درنوردیم.»
در ادامه این پیام آمده است: «ما خبرنگارانیم، افتخار ما برداشتن علم در جبهه دفاع از سرحدات فکری، عقیدتی و سیاسی است. ما قلم را زمین نخواهیم گذاشت حتی اگر دستان مان قلم شود. ما را عهدی است با مردم و انقلاب که به جان آن را پاس می داریم. ما را خداوند علی اعلا، رسالت خبرنگاری داده است تا "عاملان" امر به معروف و نهی از منکر باشیم.»
در پیام خانه مطبوعات خراسان رضوی اضافه شده است: «ما خبرنگارانیم، افتخار مان، آئینگی است. صداقت و صراحت و راستی، تعریف کلماتی است که از گلوی قلم مان می تراود و خشت بنای جامعه اخلاقی و انسان های اخلاق مدار می شود.»
در این پیام آورده شده است: «ما خبرنگارانیم، افتخار مان این است که  انصاف، روح جاری در کلمات ماست و مروت، جانی که در حرف به حرفی که می نویسیم نفس می کشد.  لذا به صراحت وعده می دهیم که تا هستیم و قلم برکف داریم برمدار انصاف و مروت خواهیم ماند.»
در ادامه این پیام آمده است: «ما خبرنگارانیم، افتخارمان این است که هرگز قلم به تخریب نخواهیم گرداند و حرمت نقد را به آلودگی تخریب نخواهیم آلود و همواره بر عهد حرفه ای و اخلاق دینی پایبند خواهیم بود. این پیمان را نیز به حرمت قطره قطره خون شهید صارمی هر سال تازه می کنیم تا یادمان بماند میان جوهر جوشیده از گلوی قلم و خون تراوا از چشمه  هزار زخم شهید، خویشاوندیی ماندگار است، پس بر پاسداری از حقیقت، ثابت قدم خواهیم ماند.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار