در بازدید رییس جدید هیات مدیره پدیده و معاون استاندار مطرح شد؛
رییس جدید هیات مدیره پدیده همراه معاون استاندار و جمعی از مدیران از پدیده شاندیز بازدید کردند.
کد خبر: ۴۷۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 08 August 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، در این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: آغاز پروژه پدیده در توسعه گردشگری و افزایش زمان ماندگاری زائران در استان موثر و توسعه اقتصادی استان را به همراه خواهد داشت.
به گزارش سایت اخبار پدیده، محمد مهدی مروج الشریعه افزود: پدیده هیچ راهی به غیر از تکمیل و بهره برداری ندارد و می بایست با افزایش اعتماد عمومی و صبر سهامداران به نتیجه برسد.
وی گفت: فرصت ارزشمندی که این پروژه برای اشتغال و اقتصاد کشور به همراه خواهد داشت از هیچ کس پوشیده نیست و این مهم زمانی میسر می شود که سهامداران با صبر و بردباری و مداومت در همراهی با دولت و هیات مدیره در امور تاثیر گذارباشند وبرای اجرای برخی امور نیز وارد عمل شوند.
زارع صفت، رییس جدید هیات مدیره گروه شرکت های پدیده نیز در این بازدید گفت: جهت گیری کلان تصمیم گیری های قانونی بر این اساس خواهد بود تا در زمانبندی مشخص و با ایجاد زیرساخت های قانونی و عملی بتوانیم مجمع عمومی را برگزار و در راستای اصلاح و ساماندهی و تجدید قوا برای تکمیل پروژه ها اقدامات لازم را انجام می دهد.
وی افزود: در حوزه سهامداران نیز با شدت و قدرت اطلاع رسانی به هنگام و درست را در نظر خواهیم داشت و فضای کسب و کار را در پدیده به وجود می آوریم تا ارزش سهام نیز افزایش و اعتماد عمومی و سهامداران به مجموعه بازگردد.
پدیده به دوران شکوفایی خود باز می گردد
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی وبین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: با گذشت از موانع و مسائل قانونی پدیده و انتصاب زارع صفت به عنوان رئیس هیأت مدیره پدیده شاندیز، پدیده به دوران شکوفایی خود نزدیک شده وآینده خوبی در انتظار مجموعه خواهد بود. 
رسولیان نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه در مجموعه پدیده از مسیری سخت و دشوار با پیچیدگی های فراوان عبور کردیم، گفت: عبور از مشکلات و موانع قانونی در هتل پدیده، المان، محیط زیست، شورای عالی بورس، راه وشهرسازی، شهرداری، جهاد کشاورزی و...موید همین مطلب است وگواه طی شدن مسیر شکوفایی دوباره پدیده در کشور است.
وی افزود: مجوز اتاق معاملات اتی سی پدیده یکی از فعالیت های بی سابقه در کشور بود که خوشبختانه با پیگیری های فراوان انجام شده از سوی وزیر محترم کشور،ستاد تدبیر وبه ویژه دفاع مقام استاندار خراسان رضوی در صحن علنی مجلس، این مهم محقق شد.
مدیر کل امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی همچنین به تشکیل کنسرسیوم بانکی در جهت کمک به پیشبرد اهداف عالی پدیده را یکی دیگر از اقدامات بی نظیر در کشور عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با پیگیری و جدیت تمام اعتبار 500میلیارد تومان از محل بانک های عامل با عنوان کنسرسیوم بانکی پدیده مصوب شده است و تاکنون 90میلیارد تومان از این اعتبار واریز شده است.
وی در پاسخ به اینکه چرا عملیات عمرانی آپارتمان های میان مرتبه در اولویت ساخت وساز قرار گرفته است، افزود: آپارتمان های میان مرتبه و مرکز تجاری بنا به نظر ستاد تدبیر و میزان 
بهره وری پروژه ها در دستور کار قرار گرفته است.ضمن اینکه عملیات عمرانی آپارتمان های میان مرتبه آغاز و در آینده نزدیک با برگزاری مناقصه وانتخاب پیمانکار عملیات عمرانی مرکز تجاری نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
رسولیان خاطر نشان کرد: هم اکنون نیازمند مدیریت کارآمد، تامین منابعوسرمایه گذار هستیم.
وی ادامه داد: مهم ترین هدف کنونی پدیده، مشارکت سهامداران در تصمیم سازی ها وآینده شرکت است.
وی با بیان اینکه سهامداران نیز با طی شدن مسیر قانونی حل موانع و مشکلات حاصل می شود، افزود: حفظ و پشتیبانی منافع سهامداران وجذب مشارکت سهامداران در دستور کار پیش روی پدیده قرار می گیرد.
وی با تاکید بر کارنامه وسابقه موفق زارع صفت وانتصاب وی به عنوان رئیس هیأت مدیره پدیده شاندیز عنوان کرد: به طور قطع زارع صفت با وجود ارتباطات موفق و کارآمدی که در سطح ملی واستانی دارد می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف پدیده داشته باشد وآینده خوشایندی در انتظار مجموعه پدیده خواهد بود.
در این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مدیر کل دفتر امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی، رییس جدید هیات مدیره پدیده شاندیز و هیات همراه از مجموعه بازارپدیده شاندیز، تالار منقوش مینیاتور، مجموعه پاتیناژ، ورودی بلوک۱۱بازار ملقب به خاک کهن، بازار قدیم مشهد"چپیره"، پروژه های نیمه تمام آپارتمان های میان مرتبه"لورایز" و پارک آبی بازدید کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار