فرماندار شهرستان گرگان:
فرماندار شهرستان گرگان گفت: اعتبارات امسال شهرستان گرگان به ۹۳۰ میلیارد ریال افزایش یافته و رشد ۸۰ درصدی را نشان می‎دهد که این رشد خوبی است.
کد خبر: ۴۷۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 07 August 2017
فرماندار شهرستان گرگان گفت: اعتبارات امسال شهرستان گرگان به ۹۳۰ میلیارد ریال افزایش یافته و رشد ۸۰ درصدی را نشان می‎دهد که این رشد خوبی است. 

سید عباس حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: امسال از 24 مرداد ماه  تعداد قابل ملاحظه ای از حجاج استان از فرودگاه گرگان به سرزمین وحی اعزام می‎شوند که بیش از نیمی از این حجاج اهل تسنن می باشند .

وی با بیان اینکه نیاز است همکاری لازم با مدیریت فرودگاه گرگان برای اعزام این حجاج شود، افزود: جلسه شورای اداری جلسه همراهی و همدلی مدیران است و بسیاری از مشکلات می‎تواند در این جلسات مطرح و حل شود.

دکترحسینی تاکید کرد: زیر فضای سبز استان گلستان محرومیت وجود دارد و درصدد این نیستم که زیر سایه مرکزیت استان محرومیت باقی بماند و باید به گزارش‎ها و همکاری‎های لازم دستگاه‎ها کمک کنند.

وی افزود: در بین عید با سعادت قربان تا غدیر نیز جشن‎هایی خواهیم داشت و نیاز است همکاری لازم را در این مسیر دستگاه‎های اجرای داشته باشند و از سویی این ایام با برگزاری جشنواره اقوام متقارن شده که می‎توان از ظرفیت این جشنواره بهره گرفت.

فرماندار گرگان با بیان اینکه هفته دولت را در پیش داریم، گفت: از یک ماه گذشته به همه ادارات نامه‎نگاری‎ها انجام شده تا پروژه‎های قابل افتتاح و کلنگ‎زنی خود را اطلاع‎رسانی کنند.

دکتر حسینی تاکید کرد: وظیفه دولت خدمت‎رسانی است و اگر اطلاع درست نداشته باشیم هم به نظام و هم به دولت ظلم کردیم چرا که اگر اطلاع‎رسانی نشود مردم نمی‎دانند که دولت چه خدماتی می‎دهد.

وی ضمن گرامیداشت روز 17 مردادماه، روز خبرنگار یادآور شد: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان هستند و بازخورد مسائل جامعه برخی موضوعات را به مسئولان تذکر می‎دهند و این روز را به این قشر پرتلاش تبریک می‎گویم.

فرماندار گرگان تاکید کرد: 17 مرداد ماه روز شهادت شهید خبرنگار صارمی است و این روز نشان می‎دهد که خبرنگاران حتی خارج از مرزها نیز به وظیفه اطلاع‎رسانی خود به درستی عمل می‎کنند.

دکترحسینی به تغییر ساعت اداری برای کاهش پیک مصرفی برق اشاره کرد و افزود: این اقدام در مسیر افزایش آسایش و آرامش مردم است و اگر اطلاع‎رسانی درستی نباشد ممکن است مردم تصور کنند که بین گفتار و رفتار مسئولان مغایرت وجود دارد.

وی به اعتبارات شهرستان گرگان اشاره کرد و افزود: سال گذشته 53 میلیارد تومان اعتبار شهرستان گرگان برای شهرداری‎ها، شهرها و روستا این شهرستان بود. امسال اعتبارات گرگان 93 میلیارد تومان افزایش داشته و رشد 80 درصدی را نشان می‎دهد  و این رشد خوبی است.

حسینی تاکید کرد: از این میزان اعتبارت 32 میلیارد تومان اعتبارات از برگشت درآمد خزانه مالیات و ارزش افزوده و جرائم بود که 20 میلیارد تومان برای شهردای‎ها و 12 میلیارد در برای دهیاری‎های شهرستان گرگان تخصیص 100 درصد داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار