نگاه شش روزه به شش کاندیدای شهرداری مشهد
گزینه های شهرداری مشهد بعد از ماه ها بررسی، معرفی شدند؛ بر این اساس ابتدا 18 نفر و سپس 6 نفر برای رسیدن به پست شهرداری انتخاب و بناست در جلسه ای دیگر، از میان این شش تن، فرد مورد نظر برای یک دوره تصدی شهرداری مشهد را بر عهده بگیرد؛ سایت تابناک رضوی بر آن شده تا هر روز به معرفی هر یک از این اشخاص بپردازد و توانمندی این افراد برای تصدی شهرداری مشهد را مورد بحث و بررسی قرار دهد.
کد خبر: ۴۷۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 04 August 2017
غلامرضا انصاری کیست؟
به گزارش تابناک رضوی؛ غلامرضا انصاری متولد 1335 فرد ساکت و غایب شورای شهر تهران است که این روزها سودای شهرداری مشهد در سر دارد. انصاری که در هفته گذشته اعلام کرده بود که قصد خروج از تهران را ندارد و حضورش در شهرداری مشهد شایعه است! حال در حال رایزنی برای رسیدن به این جایگاه است. او که از اهالی فریمان است فعالیت های بسیاری در حوزه بهزیستی انجام داده که این امر می تواند از نقاط قوت او باشد. اما رشته ی غیر مرتبط انصاری که علوم آزمایشگاهی است و نداشتن کارایی لازم در شورای شهر تهران، به طوری که لیست امید در شورای پنجم او را نپذیرفت می تواند از نکات منفی در کارنامه وی باشد. انصاری که عمدتا از مصاحبه با خبرنگاران امتناع می کند، در صحن شورا به ایراد سخنرانی های سیاسی می پردازد.
وی هم اکنون ساکن تهران است و از آن دسته افرادی است که سابقه نمایندگی یک دور مجلس شورای اسلامی را داشته که از این طریق زمینه و شناخت قابل قبولی در خصوص مسائل و مشکلات پایتخت معنوی دارد. همچنین در مازندران نیز در دوره ای به عنوان استاندار خدمت کرده است.
از رزومه ی او که عبور کنیم، می توان ادعا کرد که این نماینده شورای تهران نیز در گذشته با حواشی رو به رو بوده به طوریکه مشرق نیوز نقل می کند؛ انصاری در زمان نمایندگی مردم تهران، شغل دومی برای خود دست و پا کرده است. او رئیس هیات مدیره شرکت خانه سازی ایران که متعلق به سازمان تامین اجتماعی می باشد، است. 
نکته ای که انصاری را از دیگر شهرداران کاندید جدا می کند، دوز بالای اصلاح طلبی اوست. انصاری هم اکنون  قایم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی  است و اعضای سیاسی شورای پنجم در پی تصدی گری وی هستند. در این خصوص این سوال باقی می ماند که شهردار سیاسی برای کلان شهرهایی همانند مشهد چه پیامدهای مثبت و منفی می تواند داشته باشد و نحوه تعاملات این افراد با دیگر گروه ها چگونه خواهد بود؟ آیا راه تعاملی میانه روها را در پیش خواهد گرفت و یا به انحصار طلبی سیاسی بسنده می کند!


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
خجالت بکشید...
یک نگاه کوتاه به مصاحبه های ایشون با خبرنگار ها بندازید بعد این حرف های خنده دار رو بزنید.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
ای کشته کرا کشتی تا کشته شدی باز . بدلیل بیعدالتی شما در سازمان بهزیستی و انتخاب مدیران رابطه ای در استان گلستان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار