آخرین شنیده‌ها از شورا و شهرداری مشهد؛
از کلایی و صالح‌آبادی تا احمد نوروزی ، مظفری ، مقدوری و مفیدی این روزها نامشان به عنوان گزینه های اصلی در دست گرفتن سکان شهرداری مشهد مطرح است و این درحالیست که افرادی مانند مروج الشریعه ، شوشتری ، انصاری و حتی آل شیخ جوان نیز در این میان مطرح می‌شوند.
کد خبر: ۴۶۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 23 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، با نزدیکتر شدن به زمان شروع به کار شوراهای جدید شهر و روستاها، این روزها گزینه های شهرداری در مشهد بیش از پیش و البته به‌طور غیر رسمی، نامشان بر سر زبان‌ها می‌چرخد و جالب اینکه این اظهار نظرها و حتی تایید و تکذیب‌ها به گونه‌ایست که از وجود حساسیت بالا میان اعضای جدید شورا از همین آغاز خبر می‌دهد.
 
شهردار تندرو یا تعاملی ؛ مسئله این است! / مدیریت فرهنگی شورا و شهرداری سهم اصلاح‌طلبان می‌شود 
 
گویا تعدادی از اعضای شورای جدید مشهد چندی پیش در دفتر رئیس دولت اصلاحات در پایتخت جلسه ای داشته اند و بر اصلاح طلب بودن شهردار تاکید کردند و حتی گزینه‌ای مانند خندان‌دل معاون حمل و نقل شهرداری در زمان پژمان و معاون فعلی وزیر کشور را فاقدجسارت لازم برای مواجهه با جریانات مقابل سیاسی در مشهد ارزیابی کردند.
 
با اینهمه اما همچنان نام‌های زیادی برای شهرداری مشهد مطرح است که طرح نام آنان برای اطلاع عموم و مشارکت هر چه بیشتر نخبگان شهری و دغدغه‌مندان اجتماعی خالی از لطف نیست.

محمد رضا کلایی متولد۱۳۵۹ در مشهد است و دکترای اقتصاد از دانشگاه فردوسی دارد که با شعار نان ، آب و آواز برای انتخابات مجلس دهم از مشهد در لیست امید اصلاح طلبان قرار گرفت و با تبلیغ بر روی مطالبی مانند «لغو تحریم شادی» در مشهد در پی احراز رای مردم بود و این روزها نیز به گزینه محتمل برای شهرداری مشهد است.
 
علی صالح آبادی نماینده مردم مشهد در مجلس چهارم که سابقه معاونت وزارت مسکن و شهرسازی و نیز معاونت وزارت رفاه دولت اصلاحات را در کارنامه دارد و در حال حاضر روزنامه ستاره  صبح را منتشر می‌کند از دیگر کاندیداهای احتمالی برای تصدیگری شهرداری مشهد است که با وجود سابقه زیاد و رویکردی تعاملی سالیان اخیرش از اقبال بیشتری برخوردار است ضمن اینکه این روزها از گزینه‌های فعلی وزارت مسکن و شهرسازی در دولت آینده دکتر روحانی می باشد.
 
همچنین غلامرضا انصاری نیز که روزگاری نماینده مردم مشهد در خانه ملت بود و بلیط‌های پرحاشیه «ارمغان بهزیست» در زمان متولیگری وی در سازمان بهزیستی به فروش می‌رفت، این روزها برای شهرداری مطرح است.

 همچنین محسن شوشتری که تا چندی پیش مدیرعاملی پدیده را در دوران گذر از پهلوان در اختیار داشت و در روزگاری قطار شهری مشهد را راهبری می‌کرد نیز این روزها توسط برخی اعضای شورای شهر مشهد نامش شنیده می‌شود.
 
آل شیخ جوان نیز به عنوان گزینه نزدیک یه رئیس آتی شورای شهر مشهد نامش عنوان شده که درصورت رای آوردن حیدری به عنوان رئیس شورا ، شهردار یا نهایتا معاون شهردار مشهد بودن او دور از ذهن نیست که در این صورت تحت نظر احسان اصولی که درپی ریاست کمیسیون فرهنگی شورای پنجم است، مهدی شریفی(از مسئولان فعلی جهاد دانشگاهی مشهد) به‌عنوان معاون فرهنگی اجتماعی شهردار انتخاب شده و سکان فرهنگی مشهد دربست دراختیار اصلاح طلبان قرار خواهد گرفت.
 
از سوی دیگر محمد مقدوری معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی نیز که طی چند سال اخیر اشرافیت خوبی به حوزه های عمرانی استان پیدا کرده است به همراه مروج‌الشریعه، کماکان از بهترین گزینه ها برای ادامه مسیر عمران و آبادانی استان به شمار می روند و احمد نوروزی باتوجه به سابقه قبلی خدمت در شهرداری مشهد و خط و مشی اصلاح طلبی و نیز اسماعیل مفیدی به سبب تخصص حرفه‌ای و سوابق ویژه در استانداری و ریاست شورای شهر مشهد، همچنان گزینه‌های محتمل برای نشستن بر روی صندلی شهرداری مشهد محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار