درگیری دو مرد ۵۴ و ۳۵ ساله با برادر ۴۵ساله خود بخاطر ارث و میراث پدری در تربت جام به قتل انجامید.
کد خبر: ۴۶۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 23 July 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از گروه حوادث رکنا، ساعت سه بعداز ظهر روز بیست و نهم تیرماه گزارش قتل مردی ۴۵ ساله در داخل خانه مسکونی اش واقع در شهرستان تربت جام به پلیس Police گزارش داده شد.
ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله در محل مورد نظر حاضر و فردی که ادعا می کرد مهمان مقتول و شاهد عینی قتل بوده به آنان گفت: دو مرد نقابدار با سر و صورت پوشیده ۴۰ دقیقه پیش وارد خانه شدند و درحالی که چاقو به دست داشتند صاحبخانه را به قتل رساندند و فرار Escape کردند. 
در پی این اظهارات پلیس موضوع را به بازپرس ویژه قتل اعلام کرد و تحقیفات علمی پرونده با دستورات تخصصی مقام قضائی آغاز شد.
سرهنگ محمد یزدانی، رئیس پلیس شهرستان تربت جام در این باره گفت: با گزارش این قتل به پلیس تحقیقات از تنها شاهد عینی ماجرا که مهمان مقتول بوده آغاز شد.
وی افزود: بررسی های علمی و تحقیقات گسترده پلیسی حاکی از آن بود که مقتول با دو برادر خود اختلاف های جدی از قبل داشته است.
رئیس پلیس شهرستان تربت جام خاطر نشان کرد: این دو برادر به عنوان مظنون دستگیر و در بازجویی های پلیسی برابر ادله ای قرار گرفتند که صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف کردند.
وی اظهار کرد: دو متهم ۳۵ و ۵۴ ساله در تحقیقات پرونده اعتراف کردند از چند سال قبل به خاطر اختلاف بر سر تقسیم ارث و میراث پدری خود دچار مشکل شده و در درگیری با برادر ۴۵ساله شان که جمیل نام داشت او را به قتل رسانده اند.
یزدانی گفت: تحقیقات برای کشف زوایای مبهم این قتل خانوادگی ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار