مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌ شهری و حومه شهرداری مشهدخبر داد:
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: اولین توقفگاه عمومی ناوگان باری ماشین‌آلات ساختمانی و مصالح احداث می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 23 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، حسین مختاری با بیان این مطلب اظهار کرد: ساخت اولین توقفگاه عمومی ناوگان باری ماشین‌آلات ساختمانی و مصالح توسط این سازمان در حال انجام و به زودی شاهد افتتاح این توقفگاه خواهیم بود که در این راستا زمینی در انتهای پایانه معراج واقع در توس 39 به متراژ 8 هزار متر مربع به منظور احداث این توقفگاه تحویل سازمان شده است.
مختاری تصریح کرد: هدف از احداث این توقفگاه که با اعتباری معادل دو میلیارد ریال و پانصد میلیون ریال در حال اجرا می باشد متمرکز نمودن و ساماندهی ماشین‌آلات ساختمانی متوقف در معابر شهرداری منطقه 2 (بلوار کشاورز) خیابان طرحچی و محورهای مجاور بلوار توس است.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: پس از احداث و بهره‌برداری از این توقفگاه با همکاری پلیس راهور و شهرداری منطقه 2 نسبت به اعمال قانون ناوگان باری سنگین و ماشین آلات ساختمانی متخلف در معابر یاد شده اقدام خواهد شد.  
وی در خصوص اهداف احداث توقفگاه‌های ناوگان باری بیان کرد: این توقفگاه‌ها سبب بهبود ترافیک شهری و ایمن‌سازی معابر شهری، کاهش آلودگی هوا و آلاینده‌های گازی از طریق مدیریت تردد خودروهای سنگین، کاهش آلودگی زیست‌محیطی، تکریم حقوق شهروندی و ایجاد امنیت ناوگان بار شهری، جلوگیری از پارک حاشیه‌ای و بهبود منظر شهری و ارائه امکانات رفاهی ویژه ناوگان باری شهری در توقفگاه‌ها می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار