دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان خبر داد؛
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان از برگزاری پنجمین همایش نشان تجاری با رویکرد نقش «برند در توسعه کسب و کار» در روزهای 25 و 26 مرداد ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 22 July 2017
به گزارش تابناک خراسان  رضوی، امیرمهدی مرادی در نشست هماهنگی با تشکل ها و دستگاههای اجرایی استان جهت برگزاری همایش نشان تجاری اظهار کرد: برای پنجمین سال متوالی همایش نشان تجاری با رویکرد «نقش برند در توسعه کسب و کار»  به همت انجمن مدیران صنایع خراسان و با همکاری اتاق بازرگانی مشهد، تشکل های وابسته به اتاق، اتاق اصناف، شرکت شهرک های صنعتی و حمایت و نظارت استانداری و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان در روز های 25 و 26 مرداد ماه برگزار می شود.
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان با اشاره به برگزاری همایش نشان تجاری در سال های گذشته گفت: با توجه به نیازی که در جامعه برای آگاه‌سازی مباحث برند و نقش آن در تجارت وجود داشت از سال 91 اقدامات لازم برای برگزای همایشی تحت این عنوان در انجمن مدیران صنایع خراسان کلید خورد که با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم طی چهار سال متوالی با محورهای «تولید بدون کارخانه»، «مشتری مداری و حضور در بازارهای جهانی»، «رفتار مصرف کننده» و «رقابت پذیری پایدار» این سلسله همایش ها را برگزار کنیم.
مرادی ادامه داد: در پنجمین همایش نشان تجاری محور اصلی بر پایه نقش برندها در توسعه فضای کسب و کار گذاشته شده و به مباحثی از جمله مدل های  کسب و کار برندهای موفق، مدیریت دانش و سرمایه فکری و نقش آن در توسعه کسب وکار، رازهای موفقیت برندهای بین المللی (انتقال تجربه)، ارائه تجربه کار در بازار ایران در خصوص کالاهای مصرفی و ... به صورت تخصصی توسط اساتید برتر علمی کشور پرداخته می شود.
دبیر اجرایی پنجمین همایش نشان تجاری از حضور 11 استاد برتر و به نام در این همایش خبر داد و گفت: بهنود ا... وردی نیک، حیدر امیران، حسین عبده تبریزی، حسین گائینی، رضا فضلی صالحی و ... از جمله اساتید پنجمین سال همایش نشان تجاری هستند و در مدت زمان دو روزه همایش یک روز و نیم به مباحث آموزشی پرداخته می شود و در مراسم اختتامیه نیز تجلیل از برندهای برتر استان را با حضور استاندار خراسان رضوی، رییس اتاق ایران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دیگر مقامات استانی خواهیم داشت.
وی در پایان با بیان اینکه بازخورد همایش در چهار سال گذشته بسیار خوب بوده و تا حدود زیادی توانستیم اهمیت نشان تجاری را برای صاحبان صنایع و تولیدکنندگان مشخص کنیم، اظهار داشت: متاسفانه در طی سال ها می دیدیم که برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی به اهمیت موضوع نشان تجاری واقف نیستند و خط و مشی آنها نشان می داد که برنامه ریزی خاصی برای این حوزه ندارند اما خوشبختانه برگزاری همایش نشان تجاری در سال های اخیر باعث شد تا صاحبان صنایع نسبت به این موضوع حساس شده و توجه بیشتری برای ثبت نشان تجاری و نیز خلق ارزش افزوده از طریق برندینگ محصولات خود داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار