قهرمان سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد به برنامه‌ریزی خود برای مسابقه با قاسمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ‌ملی اشاره کرد و گفت: در پاسخ به اعتماد رسول خادم در مسابقات جهانی پاریس با قدرت بر روی تشک مبارزه حاضر می‌شوم.
کد خبر: ۴۶۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 22 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،یدالله محبی، اظهار داشت: کمیل قاسمی یکی از بهترین کشتی‌گیران ایران محسوب می‌شود که در کشتی جهان عنوان دارد، طبیعتا برای مسابقه در برابر این کشتی‌گیر باید برنامه داشت.

قهرمان سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد به برنامه‌ریزی خود برای مسابقه با قاسمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ‌ملی اشاره و بیان کرد: نقاط ضعف و قوت قاسمی را به واسطه مشاوره با برخی مربیان بررسی کردم، و دلیل اصلی این برد برنامه‌ریزی‌هایی بود که از قبل برای این کشتی داشتم.

وی افزود: در پاسخ به اعتماد رسول خادم در مسابقات جهانی پاریس از جان مایه می‌گذارم و بر روی تشک مبارزه با قدرت حاضر می‌شوم و به دنبال خوش رنگ‌ترین مدال هستم، تا نشان دهم موفقیت در مسابقات انتخابی اتفاقی نبوده است.

این کشتی‌گیر کرمانشاهی اضافه کرد: خاطرات برادارن محبی را بار دیگر با اجرای کشتی‌های خوب به نمایش می‌گذارم، هر چند این کار سخت به نظر می‌رسد، اما تلاشم را می‌کنم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار