به‌همت سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی؛
نخستین دوره آموزش خبرنگاری با محوریت مساجد الگویی به‌همت سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 22 July 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، عباس محمدیان رئیس این سازمان درخصوص هدف از برگزاری دوره آموزش خبرنگاری با محوریت مساجد الگویی گفت: تقویت پیوند اصحاب رسانه با کانون‌های مساجد و نیز تعامل در جهت ترویج فرهنگ ناب اسلامی از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

محمدیان تصریح کرد: این دوره به‌همت سازمان بسیج رسانه استان و همکاری فعالان رسانه‌ای مشهد از اول تا سوم شهریورماه به‌مدت سه روز در مرکز آموزش امامت سپاه امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تقویت اطلاع‌رسانی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: متأسفانه شاهد خلأهایی در زمینه انعکاس فعالیت‌های مهم مساجد و جذب جوانان هستیم که لازم است با جدیت در رفع این خلأها تلاش شود.

محمدیان ادامه داد: همچنین بایستی در جهت اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها پیرامون اهمیت موضوع رسانه، آسیب‌شناسی رسانه‌ها و برگزاری دوره‌ها و جلسات تخصصی مرتبط با رسانه بیش از گذشته فعالیت کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی اظهار کرد: امیدواریم با تعامل بیشتر سازمان و رسانه‌ها بتوانیم در جهت ترویج فرهنگ ناب اسلامی و همچنین معرفی هرچه بهتر ارزش‌های دینی به نسل جوان تلاش داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار