همه ما سفر با هواپیما را به دلیل کوتاه شدن طول مسیر انتخاب می کنیم اما در عین حال مسیرهایی هم وجود دارند که با وجود هواپیما طولانی و خسته کننده هستند در ادامه به این مسیرها می پردازیم.
کد خبر: ۴۶۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴ 21 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از سایت کن نیوز،همه ما سفر با هواپیما را به دلیل کوتاه شدن طول مسیر انتخاب می کنیم اما در عین حال مسیرهایی هم وجود دارند که با وجود هواپیما طولانی و خسته کننده هستند در ادامه به این مسیرها می پردازیم.

– تورنتو کانادا- هنگ کنگ چین
این مسیر پروازی که توسط ایرلاین کاتای پسیفیک و هواپیمای بوئینگ ۳۰۰-۷۷۷ صورت می گیرد ۱۴ ساعت و ۵۰ دقیقه به طول می انجامد و مسافتی حدود ۱۲۵۶۰ کیلومتر را طی می کند.

– لس آنجلس آمریکا- ملبورن استرالیا
در این مسیر از هواپیمای بوئینگ ۹-۷۸۷ استفاده شده و حدود ۱۵ ساعت و ۳۰ دقیقه مسافران در هواپیما هستند و طول مسیر حدود ۱۲۷۷۰ کیلومتر است .

– دالاس آمریکا- دوحه قطر
این پرواز با ایرلاین قطر ۷۳۳ صورت می گیرد و هواپیمای آن بوئینگ ۷۷۷ است و مسافران مسیر ۱۲۷۵۰ کیلومتری را ۱۵ ساعت و ۱۶ دقیقه در هواپیما هستند.

– نیویورک آمریکا- ژوهانسبورگ آفریقا
این مسیر پروازی هم توسط ایرلاین سوث آفریکن ۲۰۴ و هواپیمای A340 صورت می گیرد طول این مسیر ۱۲۸۴۰ کیلومتر بوده و مسافران ۱۴ ساعت و ۵۷ دقیقه در هواپیما هستند.

– نیویورک آمریکا- گوانگژو چین
در این مسیر هوایی که شرکت چاینا سادرن ۳۰۰ با استفاده از هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ آن را بر عهده دارد مسافران ۱۴ ساعت و ۱۷ دقیقه مسافت ۱۲۸۷۰ کیلومتری را طی می کنند.

– دوبی- دالاس آمریکا
ایرلاین امارات ۲۲۱ این پرواز را با هواپیمای A800 و به طول مسیر ۱۵ ساعت و ۱۷ دقیقه انجام می دهد.

– دوحه قطر- هوستون آمریکا
پروازهای این مسیر توسط شرکت قطر ۷۱۳ و هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ انجام می شود و مسافران حدود ۱۵ ساعت و ۴۷ دقیقه را در هواپیما هستند تا حدود ۱۲۹۴۵ کیلومتر را طی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار