حجت الاسلام والمسلمین اسدالله اسدی
کد خبر: ۴۶۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 17 July 2017
تابناک خراسان رضوی: بای ذنب قتلت ؟به کدامین گناه کشته شدند ؟
بای ذنب قتلت ؟به کدامین گناه کشته شدند ؟
تحلیل فاجعه تجاوز و قتل آتنا و آتناها کار راحتی نیست .
فردی که در او ارزشهای دینی ضعیف شده باشد خداراشاهد اعمال خود نداد ، اعتقاد به مکافات عمل نداشته باشد ، اعتقاد به قیامت و تجسم اعمال در او نخ نماشده باشد ، از طرفی لذت محوری را در زندگی خود اصل قرار دهد و با دوری از معارف دین تقوا و خودکنترلی را به دست فراموشی بسپارد یقینا.نمیتواند در برابر حتی دختر بچه ای معصوم شهوت خود را مهار کند .
این روزها میبینیم که  رسانه های ضد انقلاب این عمل را محکوم و حاصل نظام سیاسی ایران میداند ، و بعضی سیاسیون این عمل را به مرد سالاری در جامعه نسبت میدهند.
ولی حقیقت این است که این نوع رفتار نه ریشه در مرد سالاری دارد که در دهه اول انقلاب مرد سالاری شدیدتر از این بود ولی اینگونه رفتارها را شاهد نبودیم ، از طرفی در غرب که نظام اسلامی ندارند بسیار بیش از این شاهد اینگونه جنایات هستیم .
بی شک میتوان گفت از مهمترین دلایل اینکونه جنایتها هجمه های فرهنگی وعادی سازی روابط جنس مخالف درشبکه های اجتماعی وماهواره هاوترویج سبک زندگی غربی است .
لذت محوری ، غفلت زایی ، آنی گرایی، که از مولفه های سبک زندگی غربی است ،حاصلی جز این جنایتها ندارد ،
کدام متدین و معتقد اینچنین عملی را انجام میدهد ،؟
شعار یک معتقد به ارزشها حتی در خلوت با زیباترینها ودر فشار شهوات یک جمله است،
اللهم انی اعوذ بک من شرور نفسی و من همزات الشیاطین..بدیهی است که برای برون رفت ازاین فجایع وحشتناک هیچ راهی جز تقواپیشگی وحفظ عفاف وحجاب نداریم.اینجاهاست که عمق مفهوم فرمایشات آرامبخش اهلبیت پیامبر رادرک میکنیم که هرزنی بزک کرده بقصد عشوه گری وطنازی ودلربایی چشمهای هوسران، ازخانه بیرون رود،جن وانس وملک وفرشتگان اورالعنت میکنندیعنی چه واینکه هرنگاه باقصدریبه به زن نامحرم تیری ازتیرهای شیطان است که دل بیننده راهدف قرارداده است یعنی چه هرچه جامعه ازرهنمودهای اهل بیت پیامبر فاصله بگیردببیشتردستخوش اینگونه حوادث جنایتبار میشود.پس ای پدران ومادران دختران وپسران چاره جویی کنید قبل ازاینکه این دود بیشتربه چشم برود.
حجت الاسلام والمسلمین اسدالله اسدی.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار