عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی:
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی وزارت کشور را مسئول ساماندهی وضعیت شرکت پدیده دانست و تاکید کرد: این پرونده باید زمانی مختومه اعلام شود که مردم و سهامداران آن به حق و حقوق خود برسند.
کد خبر: ۴۶۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 16 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،محمد دهقان در خصوص آخرین وضعیت پروژه پدیده شاندیز و تکلیف سپرده گذاران و سهامداران آن خاطرنشان کرد:در رابطه با پدیده گام هایی توسط وزارت کشور برداشته و جلساتی نیز برگزار شد و در ایام انتخابات ریاست جمهوری نیز تبلیغات بسیار پرحجمی قبل،بعد و حین برگزاری مناظره های انتخاباتی از صداوسیما درباره شروع به کار مجدد این پروژه پخش شد؛اما  واقعیت این است که این تبلیغات متناسب با عملی که انجام شده نبوده است.

نماینده چناران و طرقبه شاندیز درمجلس شورای اسلامی افزود:دولت برای پدیده تقریبا کار مهمی نکرده است،جز اینکه شهرداری شاندیز را تحت فشار قرار دادند تا برای 500 هزارمترمربع از ساختمان های غیرمجازی که در این منطقه وجود داشت،پروانه پایان کار گرفتند و مبلغی حدود۵۰ میلیارد تومان هم برای شروع مجدد پروژه به عنوان وام اختصاص دادند تا بتوانند سروصدا راه بیندازند که ما برای پدیده کاری انجام داده ایم.

 این عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت وظیفه خود را در خصوص پدیده انجام نداده است و این تبلیغات نیز کار موقتی بود که متاسفانه برای زمان انتخابات صورت گرفت، افزود:در حال حاضر وزیر کشور اعلام کرده است که از نظر ما پرونده پدیده مختومه است،در حالی که مردم به حقوق خود نرسیدند.

 دهقان تصریح کرد: حرف ما این است حال که دولت به خاطرپاره ای تخلفات ساختمانی پدیده راتعطیل کرده است باید  تا جایی که این پروژه دوباره  رونق پیدا کند و مردم دوباره به سهم و پول خود برسند؛کار را ادامه دهد و نمی شود که بنای موجود را خراب کنند و پس از آنکه  کلوخ های آن روی سر مردم ریخت، بگویند کار مختومه است.

وی خاطرنشان کرد: قرار شد تسهیلاتی را در اختیار پدیده بگذارند تا این پروژه رونق یابد و مردم هم به راحتی بتوانند سهام خود را خرید و فروش کنند که اقدامات  اولیه آن انجام شد اما به صورت ناقص کاررها شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مشکل پدیده  یکی از مشکلات جدی مردم استان و و کشور است و آن ها انتظار دارند تکلیف شان در این خصوص روشن شود، افزود: ما از دولت می خواهیم که به مردم قول ندهد؛ چراکه وقتی قول می دهد  و عمل نمی کند ، بیشتر مردم را آزرده خاطر می کند و این بی عملی ها موجب بدبینی مردم  به نظام خواهد شد و می تواند برای کشور  خطر امنیتی ایجاد کند.

عضوکمیسیون حقوقی مجلس در خصوص اقدامات نظارتی خود برای پدیده گفت: ما جلسات متعددی به مسئولین اجرایی وقضایی گذاشتیم و بارها به وزیرکشور  تذکر داده ایم و از ایشان و وزیردادگستری به صورت جمعی سئوال کرده ایم ؛اما دولت به این تذکرات کم توجهی کرده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سهامدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
امروز پدیده دلسوز نداردچرا که مسئولین سهم یافرصت سو.استفاده شخصی ندارند تنها سهامداران متضرر میشوند پیشنهادمیشود دوباره شرکت تحت نظارت به اقای پهلوان سپرده شود تا کار را به سرانجام برساند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار