نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی و داستان نویسی هرسین با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۵۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 12 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی داستان نویسی و نمایشنامه نویسی هرسین با حضور فرماندار شهرستان هرسین، مدیر کل، سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی، رئیس اداره امور فرهنگی و مسئول روابط عمومی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، مدیرکل امور بانوان استانداری، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان و جمعی از روسای ادارات و هنرمندان فرهیخته در سالن کانون بعثت این شهرستان هرسین برگزار گردید.

این جشنواره نخستین جشنواره استانی داستان نویسی و نمایشنامه نویسی شهرستان هرسین بود که در بخش های داستان کوتاه، داستانک و نمایشنامه نویسی صحنه‌ای و همچنین بخش ویژه نوجوانان برگزار شد.

شهر و حقوق شهروندی، شادی وامید، مهربانی با طبیعت، حفاظت از محیط زیست، جهان به دور از خشنونت، ترویج فرهنگ مطالعه، ترویج فرهنگ بهداشت و سلامت، ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، کسب حلال، کسب علم و دانش، فرهنگ قناعت، ترویج فرهنگ راستگویی و درستکاری، ترویج ارزش های دینی و اخلاقی، اقتباس از داستان های قرآن کریم، زندگی و سیره پیامبران و انبیاء، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و پایداری از موضوعات پیشنهادی در این جشنواره بود.

این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  برگزار شد و هم اکنون با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی این جشنواره بدون اولویت آرش منصوری، رحمان هوشیاری، منصور میخ بر، علی زیستی، یوسف میرزایی، هاشم پور محمدی و محسن یارمحمدی مورد تقدیر قرار گفتند.

همچنین در بخش داستان نویسی نیز منیزه عزتی و ناهید قادری به عنوان نفرات اول و دوم معرفی و به صورت مشترک هدی حشمتیان، ملیحه حاتمی و بابک شکری حائز رتبه سوم شدند.

در بخش داستانک نیز حسین سلیمانی و مهری خسروی  حائز رتبه های  برتر اول و دوم  شدند.

در بخش کودک و نوجوان نیز زهرا نوری اولادی، زهرا گلچینی، سنا همتی، زهرا قاسمی، فاطمه قاسمی، کوثر اختیاری و مهتاب قربانی به رتبه های اول تا هفتم دست یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار