دبیر و سخنگوی منتخبان شورای پنجم از تعویق 2 هفته‌ای آغاز فرآیند انتخاب شهردار مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 09 July 2017
به گزارش تابناک : از روابط عمومی منتخبان شورای پنجم شهر مشهد، محمدرضا حیدری در خصوص فرآیند بررسی نامزدهای احراز پست شهرداری مشهد، عنوان کرد: با توجه به اینکه آغاز به کار شورای پنجم با تاخیر در 12 شهریور ماه صورت خواهد گرفت، فرآیند بررسی مصداق‌ها نیز به تعویق افتاده و از دو هفته آینده اقدامات لازم آغاز می‌شود.

وی با اشاره به روند انتخاب شهردار مشهد، اظهار کرد: در قدم اول توسط هر عضو شورای شهر 2 کاندیدا معرفی می‌شود، سپس توسط این کاندیداها فرم‌های درخواست و ارائه رویکردهای اصلی در حوزه های پنج گانه شهری تکمیل می‌شود تا براساس آن، شایستگی مدیریتی افرد ارزیابی شده و با رای گیری اعضاء به تعداد 10 کاندیدا برسیم.

حیدری ادامه داد: پس از آن توسط 10 کاندیدای باقی مانده، فرم‌های تخصصی و ویژه اعلام رویکردها تکمیل می‌شود و جلسات حضوری و مصاحبه‌های انتقادی نیز توسط منتخبین شورای پنجم با هر یک از نامزدها برگزار می‌شود که براساس این جلسات، برای دومین بار ارزیابی و رای گیری صورت گرفته تا به سه نامزد نهایی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین از سه کاندیدای نهایی و تیم مشاوران آن‌ها دعوت می‌شود تا در جلسات تخصصی بررسی برنامه‌ها و رویکردها حضور یابند و برای سومین بار ارزیابی و رای گیری نهایی انجام می‌شود و در نهایت شهردار مشهد انتخاب می‌شود.

سخنگوی منتخبان شورای پنجم در خصوص گمانه زنی‌ها درباره برخی اسامی به عنوان شهردار آینده مشهد، گفت: تمام این نام‌ها که بیشتر در فضای مجازی گفته می‌شود غیرواقعی و احتمالی است زیرا تا به حال هیچ گزینه‌ای توسط شورای پنجم مطرح و ارزیابی نشده است.




منبع : خبرفوری 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار