با همکاری شهرداری
شهردار منطقه 1 سمنان گفت: با همکاری شهرداری و شورای محله‌ای سرداران شهید سمنان، یک ملک فرسوده در این منطقه تخریب شد.
کد خبر: ۴۵۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 08 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، حمید قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ملک فرسوده‌ای در خیابان شهید برزویی جنب مسجد فاطمیه سمنان با رضایت کتبی مالک تخریب شد.

وی افزود: در راستای رفع خطر ابنیه فرسوده و متروکه که خطرات جانی برای عابران داشته و منافی زیبایی سیما و منظر شهری است و همچنین از لحاظ فرهنگی، زیبایی و امنیت اجتماعی برای شهر مشکلاتی را ایجاد می‌کند، تخریب این ملک در دستور کار واحد عمرانی شهرداری منطقه 1 سمنان قرار گرفت.

شهردار منطقه 1 سمنان ادامه داد: با عنایت به پیگیری‌های مکرر رئیس شورای محله‌ای سرداران شهید سمنان در راستای کسب رضایت مالک این ملک فرسوده برای تخریب آن، واحد عمرانی شهرداری منطقه یک طی مراحل قانونی نسبت به تخریب و آزادسازی ملک و رفع خطر در خیابان اقدام کرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم با پیگیری و نظارت مستمر و تعامل و همکاری تمام شهروندان شاهد شهری زیبا باشیم.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی و خدمات شهری در منطقه یک سمنان همچنان در حال اجراست.

مدیر شهرداری منطقه 1 سمنان افزود: معابر و خیابان‌های شهری نقش به‌سزایی در رشد و توسعه یک شهر دارند و لزوم رسیدگی به آن‌ها از برنامه‌های شهرداری محسوب می‌شود.

قاسمی اضافه کرد: با توجه به قدیمی بودن قسمت‌هایی از آسفالت خیابان شیخ علاءالدوله 7، زیرسازی و آسفالت آن به متراژ تقریبی 250 مترمربع انجام شد.

وی هدف از اجرای این طرح را عمران و آبادانی شهر بیان کرد و گفت: نامناسب بودن آسفالت معابر یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شهری است که امید داریم با این اقدامات بتوانیم رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار