نماینده مردم مشهد و کلات نادری در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم مشهد و کلات نادری در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت مصرف آب یعنی مدیریت صیانت از حیات و آینده پژوهی ما را ملزم‌ به داشتن برنامه در حوزه مصرف آب میکند.
کد خبر: ۴۵۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 07 July 2017
 به گزارش تابناک رضوی، دکتر رضا شیران خراسانی در همایش مدیریت بحران آب و تنش آبی در بخش کشاورزی گفت: اگر برنامه محور باشیم بخشی از مشکلات حل خواهد شد و چون تا کنون برنامه منسجم در مدیریت مصرف آب نداشتیم نتوانستیم در حوزه آب به خوبی عمل نماییم.
شیران با اشاره به اهمیت داشتن برنامه برای اداره کشور افزود: امروزه ما نیازمند جدی آمایش سرزمین هستیم که در این صورت نرخ رشد بهره وری افزایش میابد.
نماینده مردم مشهد که پیش از این برای حل مشکلات کشف رود فعالیت های جدی داشته است افزود مسیری که در احیای کشف رود طی میکنیم‌به علت این که بازچرخانی آب نداریم مسیر مناسبی نیست.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص توسعه ثروت و قدرت در کشور گفت:در توسعه علیرغم زحمات متعددی که کشیده شده است چون بخشی عمل کرده ایم و اصلا فرابخشی فکر نکردیم نتوانستیم ثروت و قدرت را به صورت عادلانه در کشور توزیع نماییم.
رضا شیران خراسانی در پایان سخنان خود گفت:در قانون بودجه سال ۹۶ کل کشور،حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان از بخش های دیگر را کاهش دادیم تا به بخش آب کمک شود.اما چون در کشور مدل اجرایی تمرکزگرایی است متاسفانه توزیع عادلانه ثروت و قدرت به درستی در سطح مملکت انجام نمیشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار