مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد خبر داد:
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از اجرای طرح طاهرین برای 150 نفر از اقشار مختلف شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 07 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، حسن کریمدادی در این خصوص بیان کرد: طرح طاهرین با هدف استفاده از مشارکت اجتماعی، معنوی و دینی شهروندان در مواقع ضروری و بحران است که نمونه آن در پس از حادثه منا قابل مشاهده بود. 
کریمدادی اشاره کرد: در گذشته این طرح یا همچنین کیفیت وکمیتی وجود نداشته ولی به لطف خداوند و تلاش همکاران توانستیم این طرح بزرگ را در مشهد بصورت پایلوت نهادینه و اجرا کنیم.
وی افزود: با توجه به اهمیت مشارکت شهروندان طرح طاهرین در آرامستان بهشت رضا (ع) و بهشت رضوان گسترده‌تر شده است و در این راستا 150 نفر از اساتید دانشگاه، حوزویان، کارمندان شهرداری و اقشار مختلف شهروندان بعد از گزینش تقریبا حدود 500 متقاضی ، برای آشنایی عملی و توجیهی کفن و دفن اموات در تور بازدید آرامستان بهشت رضوان و بهشت رضا (ع) شرکت می‌کنند.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد عنوان کرد: این افراد پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و توجیهی به صورت مدون و منظم حضور و فعالیت دارند. 
کریمدادی در خصوص چگونگی مشارکت شهروندان در این طرح تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان فردوس‌ها نسبت به پر کردن فرم مشارکت و یا با شماره تلفن 05136236204 به ثبت نام و آشنایی با این طرح معنوی اقدام نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار