مدیر طیور ،زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از تشکیل کمیته قیمت گذاری و تثبیت قیمت مرغ زنده در استان فارس برای اولین بار در کشور خبرداد وگفت : استان فارس با تولید 125هزارو 400 تن گوشت مرغ آماده طبخ در سال 93 ، رتبه چهارم در کشور رابه اختصاص داده است .
کد خبر: ۴۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 09 June 2015
مدیر طیور ،زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت : طرح مدیریت جوجه ریزی و ساماندهی تولید به منظور تنظیم و تثبیت مرغ زنده و حمایت از تولید و مصرف برای اولین بار در کشور با تلاش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و اتحادیه مرغداران استان ارائه و به اجراء گذاشته شده است .

"جعغر ستوده "از تشکیل کمیته قیمت گذاری و تثبیت قیمت مرغ زنده در استان فارس برای اولین بار در کشور خبرداد وگفت : استان فارس با تولید 125هزارو 400 تن گوشت مرغ آماده طبخ در سال 93 ، رتبه چهارم در کشور رابه اختصاص داده است .

وی"به بهره برداری رسیدن تعداد 107 واحد مرغ گوشتی به ظرفیت 3میلیون و 350 هزار قطعه جوجه ریزی در هر دوره در استان فارس اشاره کرد و افزود :تولید 42 هزار و 100 تن تخم مرغ خوراکی و به بهره برداری رسیدن 4 واحد جدید مرغ تخمگذاری به ظرفیت 330 هزار قطعه با 35 نفر اشتغال زائی دائم ومستقیم از توفیقات حاصل شده در سال گذشته است .

ستوده با اشاره به صدور 350 دفترچه زنبورداری جدید و ایجاد 350 نفر اشتغال دائم مستقیم زنبورداری گفت :استان فارس در زمینه فعالیت در زنبورداری از نظر تعداد افرادشاغل به زنبورداری رتبه سوم،تعداد کلنی زنبور عسل رتبه چهارم تولید عسل رتبه پنجم کشوری دارا می باشد.

مدیرطیور ،زنبور عسل و کرم ابریشم معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه تولید 550 تن گوشت سایر ماکیان در سال 93 شامل شتر مرغ ،بوقلمون ،بلدرچین،کبک است اظهار داشت : استفاده از تکنولوژی های نوین در سالن های پرورش مرغ گوشتی بهره برداران در استان فارس باعث بهبود ضریب تبدیل دان به گوشت از 2 به 1/9 گردیده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرغدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
......ترین و .......ترین بخش مسولان طیور گوشتی این مسولان وزارت جهاد کشاورزی است.این کمیته تخصصی شما مرغ 5000 تومانی که با تولید کننده تمام شده را 3500 تومان قیمت گذاسته ؟اول جمع و ضرب یاد بگیرید بعد کمیته تخصصی تشکیل بدهید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار