رسول نجفیان:
رسول نجفیان بازیگر فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» از حواشی ایجاد شده برای این اثر سینمایی سخن به میان آورد.
کد خبر: ۴۵۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ 02 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری صبا،رسول نجفیان بازیگر سینما و تلویزیون در ارتباط با تازه‌ترین فعالیت های خود، بیان کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال "از یاد رفته‌ها" بهرام بهرامیان هستم و در طول هفته یک الی 2 مرتبه هم در مراسم‌های شاهنامه خوانی برای حفظ هویت ملی ایران شرکت می کنم.


وی در خصوص آخرین وضعیت ساخت سریال "ماه تی تی"، گفت: با توجه به اتفاقی که برای سرمایه گذار این مجموعه نمایشی رخ داد، ساخت این سریال متوقف شد و تا این لحظه که با شما گفتگو می‌کنم اتفاق خاصی در ارتباط با آغاز تصویربرداری یا پیش تولید مجدد آن رخ نداده است.

این بازیگر در خصوص نقش آفرینی در فیلم سینمایی "ساعت 5 عصر" مهران مدیری، بیان کرد: بازی در یک نقش کوتاه در این اثر به من واگذار شد که با کمال میل آن را ایفا کردم، زیرا همواره مهران مدیری به من لطف داشته و هنرمند شریف و مهربانی است.

نجفیان در خصوص حواشی که این روزها دامنگیر "ساعت 5 عصر" شده است، گفت: مدیری نویسنده بااستعدادی است، ذهنیت نویسندگی وی را کاملا قبول دارم، سر صحنه "ساعت 5 عصر" هم خودش متن و سناریو را در اختیار عوامل قرار می‌داد، این مسائل در مجموع مهم نیست، مهم تاثیر این آثار بر روی مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار