معاون سیما خراسان رضوی خبر داد؛
معاون سیما خراسان رضوی از پخش 7 فیلم سینمایی و مستند مرتبط با اجلاسیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی از شبکه استانی خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 02 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا ابوترابی در حاشیه مراسم افتتاح هفتمین بازار فیلم اسلامی  مشهد مقدس اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها، اجلاسیه‌ها و جشنواره‌های این‌چنینی در مشهد مقدس سبب آشنایی و تعامل بیشتر هنرمندان استانی و کشوری ما با تولیدات دیگر کشورهای اسلامی شده و علاوه بر انتقال و کسب تجربیات سبب ایجاد انگیزه برای هنرمندان می‌شود.
وی افزود: بنابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است که مراسم افتتاحیه نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی و همچنین مراسم اختتامیه این اجلاسیه به صورت زنده از شبکه استانی خراسان رضوی پخش شود؛ همچنین، مراسم افتتاحیه هفتمین بازار فیلم اسلامی به صورت زنده از این شبکه مورد پخش قرار گرفت.
معاون سیما خراسان رضوی  گفت: مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی قرار است از تاریخ 10 الی 15 تیرماه ، 6مستند و یک فیلم سینمایی از سری فیلم‌های ساخته شده این اجلاسیه را به نام‌های« بهار را تو روایت کن»، «زندان حلب»،« پل»، «القتل بالجمله، «علی تماس»، «کودکان شنگان» و« مثلت مرگ» از شبکه استانی پخش کند.
 ابوترابی تصریح کردک برنامه‌های تولیدی صبح خراسانی، شب شرقی، خانواده و برنامه‌های مرتبط، میزبان مهمانان  نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی خواهند و آیتم‌هایی برای اطلاع‌رسانی پخش مستندها و فیلم‌ها در  کنداکتور برنامه‌ها قرارگرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار