کد خبر: ۴۵۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 29 June 2017

دور دوم برنامه «خنداننده شو» که سه‌شنبه شب با اجرای کمدین‌ها از شبکه «نسیم» آغاز شد، به دلیل شوخی‌های مطرح‌شده در برنامه با واکنش برخی رسانه‌های رسمی و مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد.

به گزارش ایسنا، سه‌شنبه شب برنامه «خنداننده شو» با اجرای چهار کمدین به روی آنتن رفت که در این میان علاوه بر واکنش کاربران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، برخی روزنامه‌های امروز (پنجشنبه، ۸ تیرماه) در صفحه نخست خود به شوخی‌های مطرح‌شده در این برنامه واکنش نشان دادند.

روزنامه «خراسان» تصویر نخست خود را  به عکسی از داوران و کمدین‌های برنامه «خنداننده شو» اختصاص داده که در دکور برنامه ایستاده‌اند.

این روزنامه تیتر «شوخی‌های دور دوم خنداننده شو خبرساز شد» را برای این عکس انتخاب کرده و همچنین در ضمیمه خود با عنوان «زندگی سلام» به شکل ویژه به این موضوع پرداخته است.

روزنامه «خراسان» در صفحه نخست ضمیمه خود نیز تیتر یک «اینجا خانواده نشسته‌ها» و روتیتر «نقدی به افزایش استفاده از شوخی‌های نامناسب در خندوانه» را برگزیده و به توصیف اتفاقات برنامه‌سه شنبه شب و واکنش‌های توئیتری مخاطبان پرداخته است.

این روزنامه در همین راستا و در مطلب دیگر ضمیمه خود با رضا رفیع، سردبیر سابق مجله «گل‌آقا» و مجری برنامه «قندپهلو» گفت‌وگویی انجام داده  و تیتر «طنز، بیش از تبسم، با تفکر سروکار دارد» را برای این گفت‌وگو برگزیده است.

روزنامه «جوان» مطلبی را با تیتر «امپراتوری فحاش‌های اینستاگرامی در خندوانه»  و روتیتر «سکوت شبکه نسیم درباره هنجارشکنی‌های یک برنامه شبانه» در صفحه نخست خود منتشر کرده و به محتوای اجرای زینب موسوی یکی از کمدین‌ها اشاره کرده است.



روزنامه «آفتاب یزد» در صفحه یک خود مطلبی را با تیتر «جابه‌جا شدن مرزهای صداوسیما با موسوی» منتشر کرده و با انتشار عکس زینب موسوی به شوخی‌های مسابقه «خنداننده شو» و توئیت‌های مخاطبان درباره اجرای این کمدین اشاره دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار