دور دوم برنامه «خنداننده شو» که سه‌شنبه شب با اجرای کمدین‌ها از شبکه «نسیم» آغاز شد، به دلیل شوخی‌های مطرح‌شده در برنامه با واکنش برخی رسانه‌های رسمی و مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد.
کد خبر: ۴۵۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 29 June 2017

به گزارش تابناک : سه‌شنبه شب برنامه «خنداننده شو» با اجرای چهار کمدین به روی آنتن رفت که در این میان علاوه بر واکنش کاربران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، برخی روزنامه‌های امروز (پنجشنبه، ۸ تیرماه) در صفحه نخست خود به شوخی‌های مطرح‌شده در این برنامه واکنش نشان دادند.

روزنامه «خراسان» تصویر نخست خود را  به عکسی از داوران و کمدین‌های برنامه «خنداننده شو» اختصاص داده که در دکور برنامه ایستاده‌اند.

این روزنامه تیتر «شوخی‌های دور دوم خنداننده شو خبرساز شد» را برای این عکس انتخاب کرده و همچنین در ضمیمه خود با عنوان «زندگی سلام» به شکل ویژه به این موضوع پرداخته است.

روزنامه «خراسان» در صفحه نخست ضمیمه خود نیز تیتر یک «اینجا خانواده نشسته‌ها» و روتیتر «نقدی به افزایش استفاده از شوخی‌های نامناسب در خندوانه» را برگزیده و به توصیف اتفاقات برنامه‌سه شنبه شب و واکنش‌های توئیتری مخاطبان پرداخته است.

این روزنامه در همین راستا و در مطلب دیگر ضمیمه خود با رضا رفیع، سردبیر سابق مجله «گل‌آقا» و مجری برنامه «قندپهلو» گفت‌وگویی انجام داده  و تیتر «طنز، بیش از تبسم، با تفکر سروکار دارد» را برای این گفت‌وگو برگزیده است.

روزنامه «جوان» مطلبی را با تیتر «امپراتوری فحاش‌های اینستاگرامی در خندوانه»  و روتیتر «سکوت شبکه نسیم درباره هنجارشکنی‌های یک برنامه شبانه» در صفحه نخست خود منتشر کرده و به محتوای اجرای زینب موسوی یکی از کمدین‌ها اشاره کرده است.

روزنامه «آفتاب یزد» در صفحه یک خود مطلبی را با تیتر «جابه‌جا شدن مرزهای صداوسیما با موسوی» منتشر کرده و با انتشار عکس زینب موسوی به شوخی‌های مسابقه «خنداننده شو» و توئیت‌های مخاطبان درباره اجرای این کمدین اشاره دارد.





منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار